?

Gilda

SPREMLJANJE NAROČIL

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program GILDA - naročila kupcev (prodaja), interna naročila (poraba) in naročila dobaviteljem (nabava).

ŽELIM PREDSTAVITEV

Gilda

Omogoča:

  • obdelavo naročil kupcev
  • potrditev naročila pred odpremo
  • kreiranje naročila iz predračuna (v povezavi s programom Cekin - fakturiranje)
  • avtomatsko formiranje vseh potreb po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje
  • planiranje odpreme materiala po različnih kriterijih
  • kreiranje dobavnice (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
  • pripravo povpraševanja iz potreb in naročil dobaviteljem
  • kreiranje naročilnic dobaviteljem
  • rezervacije materiala in vnos prioritete rezervacij
  • postopno spremljanje dobave materiala
  • spremljanje arhiva naročil kupcev/dobaviteljem
  • prihranek časa in stroškov
  • enostavno namestitev
  • vrhunsko podporo uporabnikom


    SPREMLJANJE IN IZVAJANJE NAROČIL

    Soočate se z veliko količino prejetih naročilnic in s težavo uspevate pripravljati odpreme ali morda celo zamujate z dobavo? Ali pa vaši dobavitelji želijo za vsako posamezno naročilo pisno in popolno naročilnico? Nujno potrebujete dobavo, vendar niste prepričani, pri katerem dobavitelju ste to do sedaj naročali? Izvajate periodična naročila in želite si vsakič naročiti pri trenutno najugodnejšemu dobavitelju, pripravljanje povpraševanj pa je zamudno?

    Zavedamo se teh vsakodnevnih vprašanj v trgovskih, distributerskih, proizvodnih ali drugačnih podjetjih, v katerih je izjemno pomembna časovno in blagovno natančna in usklajena odprema ali dobava. Za ta namen smo razvili Program Gilda – informacijski podporni sistem, ki poenostavi spremljanje naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter spremljanje izhodnih naročil dobaviteljem (nabava), saj avtomatsko formira vse potrebe po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje.

    V programu Gilda izpeljemo celoten postopek, ki se lahko začne s skrbnikovim vnosom prejetega naročila kupca ali z internim vnosom naročil posameznih uporabnikov (oddelki, sektorji…), ki sami vnesejo svoje zahteve v program, skrbnik pa zahteve obdela in pripravi odpremo. Ne glede na način vnosa naročila, nam program sam pripravi predlog odpreme (količine, vrstni red…), skrbnik pa lahko takšno predpripravljeno odpremo potrdi ali jo še dodatno prilagodi pred potrditvijo. V primeru, da program na podlagi obstoječih zalog ne more pripraviti odpreme, avtomatično kreira izhodno naročilo dobaviteljem za manjkajoči material oziroma pripravi nalog za proizvodnjo manjkajočih izdelkov.

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.


    “Po trideset letih sodelovanja z več kot 500 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”


    REZERVACIJE IN PLANIRANJE

    Pri vnosu naročila, lahko ročno postavljamo prioritete, na način, da določenega kupca postavimo kot prvega v vrsto, ali pa zaloge, ki so na voljo, razporedimo večim kupcem po deležu ali nekem drugem ključu. Program omogoča za distributerska podjetja nepogrešljivo funkcijo, tj. da lahko pričakovano dobavo že vnaprej razporedijo svojim naročnikom. Pri internem naročanju znotraj iste organizacije lahko že posamezni uporabnik ob naročilu preveri obstoječe zaloge in rezervira material, ki je na zalogi, ali postavi rezervacijo na material, ki bo šele naročen oziroma je že naročen, vendar še ni dobavljen.

    Program nam omogoča planiranje odpreme po različnih kriterijih. Prednosti programa Gilda so izjemnega pomena v distributerskih podjetjih, saj po začetni nastavitvi kriterijev, kot so npr. ključ razporeditve dobave med naročnike in minimalno zahtevane zaloge, poenostavijo in avtomatizirajo proces do te mere, da je poseg skrbnika potreben zgolj pri izjemnih situacijah, nestandardnih naročilih ali sprememb v odnosu s poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa gre za nujno orodje v proizvodnih podjetjih, saj program sam pripravlja predlagana naročila glede na razpisane recepture in obstoječe zaloge v skladišču. Program je do te mere avtomatiziran, da samodejno pripravi povpraševanja in naročilnice.


    CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI

    Program Gilda lahko deluje samostojno ali v povezavi z ostalimi Gradovimi moduli. Tako kot večina ostalih Gradovih programov, tudi program Gilda nudi celovitejšo uporabniško izkušnjo v povezavi z ostalimi moduli. Za popoln izkoristek potenciala programa Gilda predlagamo povezave z naslednjimi programi, glede na specifično potrebo uporabnika ali celoten obseg povezanih programov za popolno rešitev:

  • Cekin (izdani računi) – kreiranje naročil iz predračunov in avtomatsko kreiranje računov
  • Trdnjava (skladiščno materialno poslovanje) – samodejno kreiranje dobavnic in prevzemnic ter spremljanje dobave po pogodbah
  • Kovač (vodenje proizvodnje) – avtomatsko kreiranje nalogov za proizvodnjo naročenih izdelkov
  • Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.


    PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI

    SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!

    • obdelava naročil kupcev
    • potrditev naročila pred odpremo
    • planiranje odpreme materiala po različnih kriterijih
    • kreiranje dobavnice (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
    • kreiranje naročila iz predračuna (v povezavi s programom Cekin – fakturiranje)
    • priprava podatkov  za  avtomatsko kreiranje računa (v povezavi s programom Cekin – fakturiranje)
    • analiza vhodnih naročil
    • pregled povpraševanja
    • prevzem podatkov za vhodno naročilo iz tekstovne datoteke s posebnim formatom
    • spremljanje arhiva naročil kupcev (pregled dobavljenega materiala)
    • obdelava naročil kupcem
    • priprava povpraševanja (po manjkajočem materialu) pri različnih dobaviteljih
    • priprava naročilnice za manjkajoči material
    • kreiranje prevzemnice in spremljanje dobave po pogodbah (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
    • spremljanje prevzema naročenega materiala od dobaviteljev
    • evidentiranje dobaviteljev za vsak material
    • izpis primerjave naročenega in že dobavljenega materiala
    • izpis vseh naročil dobaviteljem znotraj določenega obdobja
    • zapis naročilnice v poseben tekstovni format
    • avtomatsko formiranje vseh potreb po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje
    • spremljanje arhiva naročil dobaviteljem (pregled prevzetega materiala)
    • rezervacije materiala in vnos prioritete rezervacij
    • dodajanje elektronskih prilog (npr. pogodba, xls tabela, skenirana naročilnica)
    • priprava poročil (nerealizirana naročila, manjkajoči materiali, neresni kupci)
    • prihranek časa in stroškov
    • enostavna namestitev in vrhunska podpora za uporabnike

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
    Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali. 

Povezani programi:

Kovač

Kovač

RAZPIS, VODENJE, PLANIRANJE IN SPREMLJANJE PROIZVODNJE

Namenjen razpisu, vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje. Deluje v povezavi s programom Trdnjava (vodenje zalog materiala).

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

Trdnjava

Trdnjava

SKLADIŠČNO MATERIALNO POSLOVANJE

Namenjen podpori skladiščno materialnemu poslovanju.

eGilda

eGilda

SPLETNO NAROČANJE IZDELKOV

Spletni program, ki je namenjen elektronskemu naročanju izdelkov.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


+386 (0) 1/25 73 781
+386 (0) 1/25 73 688
info@grad.si
LinkedIn

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com