?

Upravnik

UPRAVLJANJE VEČSTANOVANJSKIH IN POSLOVNIH STAVB

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program UPRAVNIK - upraviteljem stavb omogoča enostavno delitev stroškov po enotah. Deluje v povezavi s programoma Meč (prejete fakture) in Cekin (fakturiranje).

ŽELIM PREDSTAVITEV

Upravnik

Omogoča:

  • razdelitev stroškov prejetih računov (iz programa Meč) po enotah glede na izbrani ključ delitve (lastništvo, enota, število oseb, površina,...),
  • vnos dodatnih stroškov in njihovo razdelitev po enotah,
  • izpise obračunanih stroškov po stroškovnih mestih (vhodih) in nosilcih (enotah)
  • pripravo računov za lastnike ali najemnike enot

    • obračun rezervnega sklada
    • izpis stroškov po vhodih in/ali enotah
    • izpise za kontrolo obračunanih podatkov
    • izvoz podatkov in poročil v DBF, TXT, TIF, PDF ali XLS format in pošiljanja le-teh po elektronski pošti.

    V primeru, ko je prejemnik računa  lastnik več enot, lahko zanj pripravimo več računov (ločeno po enotah) ali pa samo en račun.

Povezani programi:

Meč

Meč

EVIDENCA PREJETIH FAKTUR

Prejeti računi v programu MEČ postanejo priročna evidenca prejetih faktur z enostavno uporabo. Glavna prednost je elektronska likvidacija računov in knjiženje plačil, izmenjava podatkov z ebanko in glavno knjigo, z uporabo digitalnega podpisa. Povezljivi moduli: eMEČ, MEČ za podpisnike, KRALJICA, eBanka.

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

eUpravnik

eUpravnik

SPLETNI VPOGLED V DOKUMENTE PROGRAMA UPRAVNIK

namenjen izmenjavi podatkov med posameznim lastnikom nepremičninske enote in upravnikom večstanovanjskih ali poslovnih stavb. Z varnim spletnim vmesnikom, sta lastnikom omogočena dostop in obdelava vseh dokumentov in obveznosti, ki si jih izmenjujeta z upravnikom stavbe.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


t: +386 (0) 1/25 73 781
f: +386 (0) 1/25 73 688
e: info@grad.si

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com