V skladu z nedavno predstavljenimi zakonodajnimi spremembami Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), ki s 1. 7. 2025 uvajajo obvezno elektronsko poročanje evidenc obračunanega DDV in odbitka DDV, smo v podjetju GRAD d.d. razvili tudi dodaten modul, namenjen uporabnikom z razpršeno programsko opremo.
OPOMBA: Če za vse prejete in izdane račune uporabljate zgolj GRADOVA programa MEČ in CEKIN, potem tega dodatnega modula NE POTREBUJETE!!!
Uporabniki z razpršeno programsko opremo potrebujete novi modul: e-DDV ODDAJA. V praksi to pomeni, da za vodenje posamezne evidence uporabljate več različnih programskih rešitev – na primer:
OPOMBA: Tretja točka zajema tudi uporabnike, ki že danes za potrebe knjiženja oziroma priprave knjige DDV-O uvažate podatke iz drugih programov, kjer pripravljate in izpisujete račune. Saj prenos osnovnih knjižb ne zadostuje za potrebe novega poročanja, ki zahteva širši analitični nabor podatkov. Zato je nujno, da v tem primeru, od dobaviteljev drugih programskih rešitev pridobite analitične podatke v predpisanem xml formatu. Takšna oblika zagotavlja pravilno strukturirano zbiranje in obdelavo teh podatkov, ne glede na vir, iz katerega izvirajo. S tem se zagotovi celovitost in primerljivost informacij, ki jih terjajo novi predpisi poročanja.
Nove zakonodajne zahteve postavljajo uporabnike različnih programskih rešitev v zapleten položaj ter odpirajo tehnično zahtevne izzive. Samo elektronskega poročanja evidenc obračunanega DDV in odbitka DDV v predpisani obliki ne bi predstavljalo posebne težave, če ne bi bilo potrebno obe evidenci poročati v skupni datoteki. Zato je bil potreben razvoj novega modul za združevanje evidenc, ki omogoča:
Za pravilno delovanje modula e-DDV ODDAJA je ključno, da zunanji programski vir (npr. program drugega ponudnika) omogoča izvoz podatkov v predpisani obliki, skladni s tehničnimi zahtevami FURS. Modul bo pripravljen skladno z zahtevami in predpisi, ki jih uvajajo nove zakonodajne spremembe. Dokumentacija z zahtevano strukturo je objavljena na uradnih virih, do katerih lahko dostopate preko POVEZAVE.
Rešitev za združevanje evidenc je na voljo kot samostojen programski modul. Modul ni vključen v osnovno vzdrževalno pogodbo, zato se mesečna obveznost vzdrževanja ne spremeni.
Cena za enkratni nakup modula znaša 995,00 EUR (brez DDV).
Z modulom za kombinirane primere želimo omogočiti, da bodo lahko tudi uporabniki z različnimi ponudnik programskih rešitev, uspešno izpolnjevali nove tehnično zapletene zakonske obveznosti.
Za več informacij smo dostopni na telefonski številki (0) 1/25 73 781
ali preko elektronskega naslova: info@grad.si.