eTEMPUS – MOBILNA REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA
eTEMPUS je inovativna mobilna spletna aplikacija, zasnovana za preprosto in hitro registracijo prisotnosti zaposlenih prek pametnih telefonov. Omogoča beleženje različnih dogodkov, kot so prihod, odhod, odmor, službena pot, delo od doma in mestna vožnja, kar močno poenostavi upravljanje delovnega časa v podjetju. Aplikacija eTEMPUS je idealna rešitev za podjetja, ki si prizadevajo za optimizacijo vodenja delovnega časa in omogočajo svojim zaposlenim večjo mobilnost ter fleksibilnost pri beleženju delovnih aktivnosti.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
MOBILNA DOSTOPNOST
Aplikacija je optimizirana za pametne telefone, kar omogoča zaposlenim, da v realnem času beležijo svoj delovni čas, ne glede na to, kje se nahajajo, s preprostim dotikom na zaslonu.
INTUITIVEN UPORABNIŠKI VMESNIK
Aplikacija je oblikovana tako, da so vse ključne funkcije prikazane jasno in pregledno, kar omogoča enostavno uporabo. Zaposleni lahko izbirajo med različnimi dogodki z enim dotikom – beleženje prihodov, odhodov, odmorov, službenih poti in drugih delovnih aktivnosti.
FLEKSIBILNOST REGISTRACIJE
Aplikacija omogoča evidentiranje prisotnosti iz različnih lokacij, pri čemer lahko podjetje omeji lokacije, na katerih je dovoljena registracija. To pomeni, da lahko podjetje nadzoruje, ali se registracije izvajajo samo na delovnih mestih ali tudi na drugih odobrenih lokacijah.
POVEZLJIVO DELOVANJE – CELOVITA EVIDENCA DELOVNEGA ČASA
Aplikacija eTEMPUS deluje v povezavi s programom TEMPUS (Evidenca prisotnost zaposlenih). eTempus deluje kot žepni registrator prisotnosti, saj omogoča, da se zaposleni lahko kadarkoli in od koderkoli registrirajo. Torej v kolikor zaposleni uporabljajo aplikacijo eTempus, jim ni potrebno svojih prihodov in drugih dohodkov evidentirati preko registratorja na vhodu podjetja. Spletna mobilna aplikacija nadomešča registracijo preko klasičnega registratorja na vhodu. Naš sistem omogoča souporabo obeh načinov registracije, tako preko spletne mobilne aplikacije eTEMPUS ali preko klasičnega digitalnega registratorja na vhodu iTEMPUS.
Povezljivost naših programov omogoča natančno, varno in nemoteno delo. Z vsakim dodatno vključenim Gradovim programskim modulom se zagotovijo dodatne funkcionalnosti in rešitve obstoječega sistema. Največja prednost je poljubna izbira in sestava možnih rešitev, kar uporabniku zagotovi »na kožo pisan« informacijski sistem. Za celovito sistemsko delovanje – od registracije prisotnosti, odobritev odsotnosti, službenih poti, do evidence dopustov – svetujemo uporabo povezljivih Gradovih programskih modulov:
Zaposleni se ob prihodu, odhodu registrira na registratorju delovnega časa, ki je na vhodu v poslovno stavbo ALI preko mobilne spletne aplikacije eTEMPUS. Pridobljeni podatki se avtomatsko prenesejo v programu TEMPUS. Evidenca prisotnosti je osnova za pripravo in izračun plač (program VITEZ).
Zaposleni v program eODOBRITVE vnese zahtevke (dopust, službeno pot, izredna odsotnost…). To informacijo prejme tudi registrator, ki zaposlenega opozori v primeru razhajanja med odobrenim zahtevkom in dejanskim stanjem. V eOdobritve se vnese tudi zahtevek za izredno prisotnost, da se posamezniku, ko ta pride na delovno mesto, odobrena prisotnost tudi upošteva in prišteje v evidenco prisotnosti. Registrator upošteva le odobrene dogodke. Vse dogodke, ki jih zaposleni vnese preko registratorja – povezljiv sistem omogoča, da jih vnese tudi preko aplikacije eTEMPUS. Poleg tega lahko zaposleni s pomočjo aplikacije eTEMPUS beleži tudi začetek in konec dela od doma ter odmore med delom od doma.
Ko posameznik odide na službeno pot, na registratorju izbere dogodek – službena pot in prisloni kartico. Registrator podatke avtomatsko prenese v program TEMPUS in program KOČIJA. Povezljivost sistema tudi v tem primeru omogoča uporabo spletne mobilne aplikacije eTEMPUS, kar pomeni, da lahko zaposleni evidentira odhod na službeno pot kar od doma brez, da bi predhodno moral na sedež podjetje in se registriral na registratorju. Ali pa službeno pot zaključi tako, da se zapelje direktno domov in preko spletne mobilne aplikacije zabeleži konec službene poti oziroma odhod iz službe.
Vsak zaposleni lahko na registratorju preveri število dni neizkoriščenega dopusta. Odobreni zahtevki za dopust se prenesejo v program TEMPUS, zato tudi registrator delovnega časa prejme informacijo o stanju prisotnosti posameznika.
Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV – GDPR
Program Tempus in ostali programi podjetja Grad so pripravljeni v skladu s slovensko zakonodajo, ki ureja področje varovanja osebnih podatkov, in z novimi enotnimi pravili za varstvo osebnih podatkov v EU, ki jih določa Splošna uredba Evropske unije o varstvu podatkov.
Gradovi programi so pripravljeni na varovanje osebnih podatkov po veljavni zakonodaji.
FUNKCIONALNOSTI IN PREDNOSTI
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.