?

Trdnjava

SKLADIŠČNO MATERIALNO POSLOVANJE

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program TRDNJAVA - informacijska podpora skladiščno materialnemu poslovanju.

ŽELIM PREDSTAVITEV

Trdnjava

Omogoča:

  • vodenje zalog materiala, blaga, izdelkov in polizdelkov
  • vodenje zalog posojenega materiala (reverzi, konsignacijska prodaja)
  • vodenje poljubnega števila skladišč
  • pripravo dokumentov s katerimi vodimo skladiščne dogodke (prevzemnica, izdajnica, dobavnica...)
  • različne načine vodenja skladišča (sarže, serijske številke, lokacije)
  • različne metode vrednotenja skladišč (povprečne cene, planske cene, prodajne cene, LIFO/FIFO...)
  • nastavitev načina vrednotenja za vsako skladišče posebej
  • spremljanje rezervacij materialov
  • popolno obdelavo inventur
  • inventuro s čitalcem črtne kode (v povezavi s kompletom Trdnjava - Inventura)
  • vodenje maloprodaje (v povezavi s programom Cekin)
  • vnos podatkov za statistiko Intrastat (v povezavi z modulom Instrastat)
  • povezljivost z drugimi moduli iz sistema Gradova okna
  • vodenje zalog skladno z Uredbo o zelenem javnem naročanju
  • enostavno namestitev in vrhunsko podporo za uporabnike


    SKLADIŠČNO MATERIALNO POSLOVANJE – VODENJE ZALOG

    Z našo programsko rešitvijo je skladiščno materialno poslovanje enostavnejše, saj vodenje zalog informatizira in avtomatizira. Program Trdnjava omogoča učinkovito vodenje zalog materiala, blaga, polizdelkov in izdelkov, obenem pa omogoča tudi evidentiranje posojenega materiala v primerih, kot so reverzi ter konsignacijska oziroma komisijska prodaja. Prevzem zalog v skladišče oziroma zajem zalog v program Trdnjava ter njihovo vrednotenje sta funkcionalno in časovno neodvisna procesa. To pomeni, da se ob prevzemu zalog ni potrebno ukvarjati z vrednostjo prevzema, temveč zgolj količinsko in lokacijsko evidentiramo zaloge, kar poenostavi in pohitri celoten postopek..

    Vrednotenje zalog se lahko izvede ločeno oziroma kasneje ob prejemu računa, kar omogoča nemoteno poslovanje s prevzetimi zalogami, ki jih lahko po potrebi prevzemamo in izdajamo. Prednosti uporabe našega programa se ne odražajo le v preglednejšem in enostavnejšem evidentiranju zalog, temveč tudi v administrativnem segmentu. Program nam namreč olajša pripravo in izdajo dokumentov za vodenje skladiščnih dogodkov, kot so prevzemnica, storno prevzemnica, izdajnica, dobavnica, prenosnica, povratnica, odpis, dobropis in bremepis.

    Program omogoča vodenje in analizo zalog tako, da nam omogoči optimizacijo in vitkost materialnega poslovanja, saj lahko analitično obdelujemo po različnih metodah, kot so to minimalne, zastarele in povprečne zaloge ter zaloge brez gibanj. Analizo lahko izvajamo tudi po posameznih obdobjih glede na stanje zalog, kar skupaj z vodenjem porabe zalog po stroškovnih nosilcih (nalogih, stroškovnih mestih, stroškovnikih) in spremljanjem rezervacij materialov nudi odlično podporo v proizvodnih in distribucijskih podjetjih ter tranzitu. V povezavi s programskim modulom Cekin (fakturiranje), pa je omogočena rešitev za vodenje prodaje (vključno z izstavitvijo davčno overjenega računa v maloprodajah).

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.


    “Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”


    NAČINI VODENJA IN METODE VREDNOTENJA SKLADIŠČ

    S programom Trdnjava lahko vodimo poljubno število skladišč, hkrati je za posamezno skladišče omogočeno vodenje materialnega poslovanja po različnih kriterijih ali po kombinacijah kriterijev. Tako se lahko odločimo za spremljanje zalog po serijah (saržah), serijskih številkah in/ali po lokacijah znotraj skladišča, ki jih lahko poljubno uvajamo glede na potrebe. To bistveno doprinese k optimalnejšemu poslovanju celotnega podjetja, saj imamo s preglednim vodenjem zalog večji nadzor nad lastnim delovanjem in procesi, kar še kako pride prav pri morebitnih napakah v proizvodnji, ki so nastale zaradi določenega polizdelka iz točno določene dobave. Ob pravilnem vodenju zalog lahko pravočasno preprečimo nadaljnje napake in škodo.

    Za vsako posamezno skladišče lahko tudi uporabljamo različne metode vrednotenja skladišč:

    • povprečne cene zaloge
    • povprečne nabavne cene
    • zadnje nabavne cene
    • planske cene
    • prodajne cene
    • FIFO metoda

    Program je pripravljen v skladu s Slovenskimi računovodskimi standardi in standardi drugih držav!


    POPOLNA OBDELAVA INVENTURE | Trdnjava – Inventura

    Program Trdnjava omogoča popolno obdelavo inventure skladišča, ki vključuje prenos stanj, pripravo inventurnih pol in obdelavo inventurnih razlik. Prenos stanj zagotavlja ažurne in točne podatke o zalogah, inventurne pole strukturirano zbirajo podatke, obdelava inventurnih razlik pa analizira in evidentira odstopanja med dejanskim stanjem in knjiženimi podatki. Ta celovit pristop omogoča natančno vodenje zalog ter optimalno izkoriščanje virov podjetja.

    Dodatna velika prednost je povezljivost s kompletom Trdnjava – Inventura, ki omogoča hitro in brezhibno izvedbo popisa zalog s čitalcem črtne kode. Po izvedbi popisa je omogočen direkten prevzem podatkov o inventurnem stanju oziroma prenos popisane količine v program Trdnjava, kjer se izvede celotna obdelava inventure ter pripravi popis inventurnih razlik.

    Popis zalog in inventura skladišča

    Oglejte si več o prednostih in funkcionalnostih kompleta Trdnjava – Inventura.


    CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI

    Program Trdnjava v povezavi z drugimi moduli iz sistema Gradova okna omogoča:

  • Kraljica – Glavna knjiga s saldakonti
  • Kreiranje usklajenih prenosnih temeljnic za knjiženje skladiščnih dogodkov je ključno za zagotavljanje natančnega in preglednega upravljanja zalog. Ta proces omogoča učinkovito evidentiranje in spremljanje vseh gibanj zalog, kar pripomore k boljši organizaciji in optimizaciji skladiščnega poslovanja. Z natančno izdelanimi temeljnicami je mogoče zmanjšati napake pri vnosu podatkov ter zagotoviti ažurnost in skladnost vseh knjiženih dogodkov.

  • Cekin (izdani računi) – kreiranje računa iz dobavnice ali prevzem računa iz katerega nastane dobavnica
  • Kreiranje računa iz dobavnice ali prevzem računa, iz katerega nastane dobavnica, sta ključna procesa v upravljanju poslovnih dokumentov. Pri kreiranju računa iz dobavnice se najprej preverijo in potrjujejo podatki o prejetem blagu, nato pa se izdela račun, ki natančno odraža dobavljeno količino in ceno. Po drugi strani pa prevzem računa, iz katerega nastane dobavnica, vključuje potrjevanje prejetih artiklov in njihovo evidentiranje v skladiščnem sistemu, kar omogoča pripravo ustrezne dobavnice. Oba procesa sta bistvena za natančno sledenje zalog in finančnih tokov ter za zagotavljanje skladnosti in preglednosti poslovanja.

  • Gilda – Vhodna in izhodna naročila
  • Kreiranje izdajnic ali dobavnic iz vhodnih naročil (naročila kupcev) ter prevzemnic iz izhodnih naročil (naročila dobaviteljem) je ključno za učinkovito upravljanje logistike in zalog. Pri kreiranju izdajnic se preverijo in obdelajo naročila kupcev, kar omogoča natančno izdajanje blaga iz skladišča. Prevzemnice pa beležijo prejeto blago od dobaviteljev, kar zagotavlja pravilno evidentiranje v skladiščnem sistemu. Oba procesa prispevata k boljši organizaciji, zmanjšanju napak in večjemu zadovoljstvu strank ter dobaviteljev.

  • Kovač – Vodenje proizvodnje
  • Evidentiranje skladiščnih dogodkov, ki jih program Kovač uporabi pri spremljanju proizvodnje, je bistvenega pomena za natančno upravljanje zalog in optimizacijo proizvodnih procesov. Program Kovač omogoča avtomatizirano beleženje vseh premikov blaga, vključno s prejemi, izdajami, in notranjimi premiki, kar zagotavlja sprotno in natančno spremljanje stanja zalog. To pripomore k boljšemu načrtovanju proizvodnje, zmanjšanju zalog in izboljšanju učinkovitosti celotnega proizvodnega procesa.

  • Meč – Evidenca prejetih faktur
  • Izpis prejetih faktur, ki so vezane na materialno poslovanje, je ključnega pomena za natančno spremljanje in upravljanje zalog ter finančnih obveznosti. Ta proces vključuje pregled in evidentiranje vseh prejetih faktur za dobavljeno blago, kar omogoča natančno spremljanje stroškov, preverjanje skladnosti z naročili ter zagotavljanje pravilnih knjiženj v računovodskem sistemu. S pravilnim izpisom in obdelavo prejetih faktur podjetje ohranja transparentnost in učinkovitost pri upravljanju zalog ter finančnih transakcij, kar prispeva k boljši organizaciji in nadzoru nad materialnim poslovanjem.

    Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.


    ZELENO JAVNO NAROČANJE

    Program Trdnjava omogoča vodenje zalog živil skladno s katalogom živil za zeleno javno naročanje in nam tako poenostavi spremljanje in poročanje porabe deleža ekoloških živil in deleža živil iz drugih shem. V skladu z 2. točko prvega odstavka 4. člena Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17 ,64/19 in 121/21; mora naročnik okoljske vidike upoštevati, kadar so predmet naročanja živila in gostinske storitve. Natančnejšo opredelitev tega predmeta določata 2. in 3. točka Priloge 1 Uredbe o ZeJN.

    Več o Uredbi o zelenem javnem naročanju.


    ANALIZA POSLOVANJA | RUBIN

    Program Trdnjava je povezljiv tudi s programom Rubin, kar omogoča neposreden in ažuren prenos relevantnih podatkov, enako kot tudi iz drugih programskih modulov iz sistema GRAD. Povezljivi program Rubin je poslovno-finančni direktorski informacijski sistem, ki omogoča neposredni vpogled v tekoče informacije, podatke in kazalnike, ki jih potrebujejo vodje oziroma direktorji, tako za vsakodnevne odločitve kot tudi za širši pogled nad dejanskim stanjem poslovanja. S programom Rubin sta analiza poslovanja in poslovno odločanje podprta z živimi informacijami in ažurnimi podatki.


    PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI

    Program je pisan v C# – programskem jeziku, ki vsebuje prednosti vseh najbolj razširjenih jezikov.
    SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!

    • vodenje zalog materiala, blaga, izdelkov in polizdelkov
    • vodenje zalog posojenega materiala (reverzi, konsignacijska prodaja)
    • vodenje poljubnega števila skladišč
    • podpora v proizvodnih podjetjih, veleprodaji in tranzitu
    • spremljanje rezervacij materialov
    • prevrednotenje zalog (s primerjalno ceno ali indeksom)
    • vodenje in analiza zalog (minimalne,  zastarele, povprečne, zaloga brez gibanja, stanje po obdobjih)
    • spremljanje zalog po serijah (šaržah) ali serijskih številkah
    • spremljanje zalog po lokacijah znotraj skladišča
    • vnos podatkov za statistiko Intrastat (v povezavi z modulom Instrastat)
    • priprava dokumentov s katerimi vodimo skladiščne dogodke (prevzemnica, izdajnica, dobavnica…)
    • priprava podatkov za obrazce poročanja o predelavi odpadne embalaže
    • finančni izpisi, med drugimi: TD obrazec za veletrgovino
    • vodenje porabe po stroškovnih nosilcih – nalogih, stroškovnih mestih, stroškovnikih
    • delo z optičnimi čitalniki črtne kode (BARCODE)
    • popolna obdelava inventur: prenosi stanj, inventurne pole, obdelava inventurnih razlik
    • inventura s čitalcem črtne kode (v povezavi s kompletom Trdnjava – Inventura)
    • izvozi podatkov in poročil in pošiljanja le-teh po elektronski pošti
    • vodenje zalog skladno z Uredbo o zelenem javnem naročanju
    • grafični prikazi poročil
    • povezljivost z drugimi moduli iz sistema Gradova okna

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
    Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali. 

Povezani programi:

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

Rubin

Rubin

ANALIZA POSLOVANJA IN PODPORA POSLOVNEMU ODLOČANJU

Namenjen analizi poslovanja in podpori poslovnemu odločanju vodstvenih delavcev oziroma direktorjev.

Gilda

Gilda

SPREMLJANJE NAROČIL

Namenjen spremljanju vhodnih naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter spremljanju izhodnih naročil dobaviteljem (nabava).

Kovač

Kovač

CELOVITO IN VITKO VODENJE PROIZVODNJE

Namenjen razpisu, vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje. Deluje v povezavi s programom Trdnjava (vodenje zalog materiala).

Kraljica

Kraljica

GLAVNA KNJIGA S SALDAKONTI

Osrednji Gradov program za vodenje glavne knjige v domači in tuji valuti je Kraljica. Glavna knjiga s saldakonti je skladna z veljavno zakonodajo in Slovenskimi računovodskimi standardi. Njene prednosti so: povezljivost in ažurna izmenjava podatkov z ostalimi računovodskimi moduli, večja varnost podatkov, enostavna uporaba in vrhunska podpora uporabnikom.

Trdnjava – Inventura

Trdnjava – Inventura

POPIS ZALOG MATERIALA IN INVENTURA SKLADIŠČA

Čitalec za izvedbo inventure deluje v povezavi s programom za vodenje zalog materiala – TRDNJAVA. Inventura in popis zalog materiala v skladiščih s priročnim čitalcem črtne kode in tablico, je hitra in enostavna. Črtna koda omogoča natančno beleženje in usklajevanje zalog materiala. Pri nas lahko naročite tudi izdelavo nalepk s črtno kodo. Prihranite čas in stroške z rešitvijo TRDNJAVA-INVENTURA.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


+386 (0) 1/25 73 781
+386 (0) 1/25 73 688
info@grad.si
LinkedIn

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com