Program Arhiv je certificiran program pri Arhivu RS in skupaj z akreditiranimi ponudniki trajne hrambe omogoča celovito, kvalitetno in zakonsko skladno hrambo elektronskih dokumentov z zagotavljanjem uporabnosti, avtentičnosti in varnosti dokumentov. Program Arhiv je namenjen masovnemu uvozu in je popolnoma integriran s programi iz sistema Grad: Meč-prejeti računi, Cekin-izdani računi, Vitez-obračun plač, Kraljica-glavna knjiga s saldakonti.
V novi verziji programa Arhiv je mogoče nastaviti prilagoditev razširitve nabora metapodatkov za potrebe novega eArhiva, ki ga ponuja Pošta Slovenije. Prilagoditev je možno nastaviti samo pri uporabnikih, ki za trajno hrambo dokumentov uporabljajo programsko rešitev Pošte Slovenije.
Pošta Slovenije je obvestila tudi svoje uporabnike, da bo storitev s 16.6.2020 po starem sistemu sicer tehnološko gledano delovala še naprej, vendar več ne bo imela statusa certificirane storitve.
Uporabniki, ki želijo uporabljati prenos z razširjenim naborom metapodatkov in imajo program vključen v vzdrževanje programske opreme, naj se najprej za razširjen nabor dogovorijo s Pošto Slovenije, nato pa naj še to opcijo vključijo v programu Arhiv. Razširitev prejmejo BREZPLAČNO.
Postopek prilagoditve:
Uporabniki, ki nimajo programa Arhiv vključenega v vzdrževanje in bi želeli uporabljati razširjen nabor metapodatkov, pa najprej potrebujejo novo verzijo programa.
Program Arhiv je usklajen s ponudniki trajne hrambe:
V kolikor uporabljate trajni arhiv enega od zgornjih ponudnikov in bi želeli iz Gradovih programov masovno uvažati dokumente v trajni arhiv, se lahko odločite za nakup programa Arhiv.
Želite več informacij?
Pišite nam na: info@grad.si ali pokličite na +386 (0) 1/25 73 781
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.