Z novim desetletjem prihaja tudi nova generacija programov v sistemu GRAD. Ta bo vsem uporabnikom, ki imajo iste programe predhodne generacije vključene v pogodbo o vzdrževanju programske opreme, na voljo brezplačno.
Nova generacija vsebuje nekaj oblikovnih in tehničnih novosti, poleg tega pa je tudi pisana v drugem programskem jeziku, tj. Microsoft CSharp (C#). Za spremembo programskega jezika smo se odločili predvsem zaradi večjih možnosti za dodatni in hitrejši razvoj programov. Sprememba se bo obrestovala tudi v obliki še kvalitetnejšega in učinkovitejšega vzdrževanja.
Oblikovno smo v programe vnesli nekaj svežine ter izboljšali prostornost, preglednost in vizualno uporabnost programa, ob tem pa nam je uspelo ohraniti dovolj močno podobnost in logiko uporabe predhodne generacije programa. S tem smo obstoječim uporabnikom želeli omogočiti nemoteno nadaljnjo uporabo programa brez potrebe po dolgotrajnemu prilagajanju novemu načinu uporabe, saj smo logiko uporabe ohranili v največji možni meri.
Enako kot pri predhodni generaciji so programi mrežne narave in omogočajo vodenje ločene evidence za 90 podjetji oziroma pravnih oseb. Potrebnih je le toliko licenc za uporabo programa, kolikor uporabnikov je istočasno (vzporedno) prijavljenih v program in ne kolikor je absolutno število uporabnikov.
Tehnične prednosti nove generacije se kažejo v hitrejšem in učinkovitejšem delovanju. Zahtevana minimalna konfiguracija za uporabo programov na osebnem računalniku je 4 GB delovnega spomina za 32-bitno različico operacijskega sistema Windows 8/10 s slovensko nastavitvijo, delujoč USB priključek, miška, grafična kartica ločljivosti v širino vsaj 1024 in višino vsaj 900 slikovnih točk, laserski tiskalnik, dostop do spleta ter 16 GB prostega trdega diska.
Nova generacija bo ohranila ustaljeno popolno povezljivost med različnimi programskimi moduli (tudi z drugimi moduli predhodne generacije) in bo način delovanja v sistemu GRAD nespremenjen.
Prvega med programi nove generacije javnosti predstavljamo program Pisar. Ta je hkrati tudi prvi na voljo v naši ponudbi. Otvoritvi nove generacije smo želeli dodati tudi simbolično ozadje, zato začenjamo s programom, s katerim se začenja vsak delovni dan, saj je navadno prvo dejanje delovnega dne pregled na novo prispele pošte.
Urejeni procesi in dosledna komunikacija se neposredno odražata pri uspešnosti podjetja in drugih poslovnih subjektih, zato je zelo pomembno pravilno organizirati in standardizirati potek notranje in zunanje komunikacije. Program Pisar omogoča spremljanje poslane in dospele pošte s pregledno elektronsko hrambo komunikacije ter avtomatično pripravo oddajne knjige in popisa prejetih pošiljk. Zagotavlja preglednost celotne komunikacije zbrane na enem mestu.
V večini podjetji je začetek rutine delovnega dne prejemanje, odpiranje in razdeljevanje dospele pošte. Dospela pošta vstopa v podjetje po različnih kanalih (klasična pošta, elektronska pošta, dostava…), kar lahko brez posebne organizacije hitro pripelje do nedoslednosti ali celo do kaosa. Program Pisar zajezi dospelo pošto oziroma po vstopu poenoti njeno potovanje znotraj podjetja. Ta več ne potuje po različnih kanalih do končnih naslovnikov in odgovornim za sortiranje dospelih pošiljk ni več potrebno fizično razdeljevati pošte. Dospelo pošto digitaliziramo (elektronsko zajamemo) tako rekoč na vhodnih vratih oziroma v vložišču/tajništvu. S tem zapremo nadaljnjo pot papirju, kopiranju in nepotrebnem razmnoževanju.
Enako kot pri dospeli pošti, tudi poslano pošto evidentiramo, digitaliziramo in omogočimo ogled evidence in dokumentov vsem tistim znotraj podjetja, za katere želimo da so na tekočem. Fizično pošiljko po klasični pošti evidentiramo in temu priložimo elektronsko zajeto vsebino pošiljke. Na ta način hkrati vodimo knjigo poslane pošte in vsebinski arhiv pošiljk. V istem koraku so tudi vsi udeleženi obveščeni o poslani pošiljki in njeni vsebini. Podobna zgodba je pri elektronski pošti z razliko, da elektronsko sporočilo z vsemi prvinami in prilogami enostavno prenesemo iz Microsoft Outlook v program Pisar.
Zamudno dnevno razdeljevanje papirnih dokumentov po mizah zaposlenih tako ni več potrebno, obenem se izognete tudi možnosti, da bi pošta in njene informacije bile dostopna drugim zaposlenim ali naključnim obiskovalcem. Povezava s spletnim programom ePisar omogoča brezpapirno razdeljevanje pošte znotraj posameznega poslovnega subjekta. Z vnosom dospele pošte v program Pisar enostavno označimo končne prejemnike znotraj podjetja oziroma organizacije in s tem dejanjem je pošta že razdeljena. Prejemniki bodo prejeli pošiljke s priloženimi elektronsko zajetimi dokumenti v svoj predal v spletnem programu ePisar. Če je več prejemnikov za isti dokument, bodo ti obveščeni o prejemu istočasno in bodo lahko hkrati prevzeli in pregledovali prejete dokumente. Razdeljevanje preko ePisarja je ažurno, hitro in enostavno.
Želite več informacij? Pišite nam na: info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.