?

Aktuar

EVIDENCA DOKUMENTARNEGA GRADIVA V JAVNEM SEKTORJU

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program AKTUAR je namenjen vodenju evidence dokumentarnega gradiva v javnem sektorju, skladno z Uredbo o upravnem poslovanju.

ŽELIM PREDSTAVITEV

Aktuar

Omogoča:

  • vodenje evidence zadev in dokumentov,
  • vodenje evidence dosjejev,
  • vodenje rokovnika,
  • evidenco skeniranih dokumentov

    • direkten vpogled v dokumente v elektronski obliki
    • iskanje po ključnih besedah zadev,
    • iskanje po ključnih besedah dokumentov,
    • izpis ovoja in popisa zadeve, hitre statistike, statističnega poročila,
    • različne izpise iz evidenc zadev, dosjejev, rokovnika, pošte, subjektov in vsebinskih tem, ključnih besed.

    Program omogoča štiri nivoje dostopa uporabnikov do  obdelave Zadeva:

    • vnašanje in spreminjanje podatkov o zadevah,
    • vpogled v vse zadeve podjetja,
    • vpogled v zadeve celotnega oddelka,
    • vpogled v zadeve, ki so uporabniku dodeljene v reševanje.

    Izvajanje  obdelave Zadeva je  odvisno od nivoja pooblastil uporabnika.

    Zadeve in njene dokumente lahko vnaša in spreminja le uporabnik, ki ima največja pooblastila. Običajno so to referenti, katerih delovno mesto se nahaja npr. v vložišču.

    Z vsakim naslednjim nivojem se zmanjšujejo uporabnikova pooblastila do te mere, da imajo vpogled le v stanje zadev, ki so jim dodeljene v reševanje.

    Uporabniki z omejenimi pooblastili v nobenem primeru ne morejo spreminjati podatkov.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


t: +386 (0) 1/25 73 781
f: +386 (0) 1/25 73 688
e: info@grad.si

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com