V skladu s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev (Uradni list, št. 53/2022), morajo zavezanci za javno naročanje od 1. 1. 2023 dalje za pogodbe s področja javnega naročanja, sklenjene od 1. 1. 2023 dalje, mesečno poročati o izvršenih plačilih za pogodbe s področja javnega naročanja prek spletnega portala UJP JN Plačila.
V ta namen smo že jeseni dopolnili program za realizacijo naročilnic in pogodb – PERGAMENT z dodatno obdelavo, ki je namenjena pripravi poročila o izvršenih plačilih.
Za uporabnike, ki imajo obsežnejša poročanja in bi si želeli zagotoviti hitreje in neposredno oddajanje omenjenih poročil smo sedaj pripravili tudi nov programski vmesnik eJN POROČANJE PLAČIL, ki je namenjen neposrednemu oddajanju mesečnih poročil o izvršenih plačilih iz programa PERGAMENT na portal UJP JN – plačila preko vmesnika B2B.
Vabimo vse uporabnike programa PERGAMENT, ki želijo neposredno oddajati omenjena poročila, k prijavi za zgodnje naročilo programske rešitve eJN POROČANJE PLAČIL.
Za naročilo ali za več informacij smo dostopni
telefonski številki (0) 1/25 73 781 ali preko elektronskega naslova: info@grad.si.