SPREMLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI – CRM
Zaslužka ne prinaša proizvodnja, prodaja ali katerikoli drugi segment podjetja, temveč pravilna skrb za stranke. Zadovoljstvo strank je glavni element uspešnega poslovanja. To pa lahko dosežemo samo z natančnim spremljanjem in analizo naših partnerjev. Program Pergament omogoča spremljanje odnosov s strankami (CRM) in realizacije naročilnic ter pripravo in odpremo naročilnic v gospodarstvu ali javni upravi.
S programom vodimo celotno evidenco partnerjev oziroma strank z vsemi potrebnimi informacijami za učinkovito poslovanje. K evidenci partnerjev se enostavno dodajajo opombe s katerimi beležimo specifike posamezne stranke v poslovnem odnosu. Ob tem je v pregled na voljo celotna komunikacija s posameznim partnerjem ter dokumenti, ki so gradniki poslovnega odnosa, kot so pogodbe in naročilnice.
V sklopu programa Pergament se pripravlja in izdaja naročilnice ter evidentira pogodbe z dobavitelji storitev. Pri tem pa je omogočeno spremljanje realizacije posameznih naročil dobaviteljem in spremljanje realizacije naročil materiala ali izdelkov. In v končni fazi spremljanje izdanih ter prejetih računov.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po trideset letih sodelovanja z več kot 500 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
CELOVITA INFORMACIJSKA PODPORA
Program Pergament v povezavi z drugimi moduli iz sistema Grad SQL postane celovita informacijska podpora komercialnemu segmentu poslovanja. Z vzpostavitvijo celovitega sistema omogočimo pretok informacij in vsebine iz drugih programskih modulov v program Pergament. To pomeni, da s sistemom poleg spremljanja prodajnih aktivnosti pokrijemo tudi spremljanje segmentov nabave, dobave, realizacije in planiranja.
Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.
NAROČILNICE IN POGODBE
Ko v poslovnem svetu prejmemo določen račun, nam racionalnost narekuje, da najprej preverimo njegovo utemeljenost. Torej, ali smo zaračunano blago ali storitev zares prejeli oziroma koristili, predvsem pa, ali je ta račun posledica nekega našega predhodnega naročila. Lažje sledenje in ugotavljanje utemeljenosti prejetih računov dosežemo z ustaljenim postopkom naročanja in izdajanja formalnih naročilnic. Na drugi strani pa imamo proračunske porabnike, ki morajo obvezno izdajati naročilnice pri svojem poslovanju.
Program Pergament nam omogoča pripravo naročilnic ter spremljanje realizacije naročilnic in pogodb. Z vnosom zahtevkov za naročila, naročil in pogodb ustvarimo zbrano evidenco razmerij z dobavitelji na enem mestu. Ne glede na to, ali gre za enkratno ali periodično naročilo. Pri slednjih je še toliko bolj pomembno, da ne izgubimo sledi in pregleda nad statusom zadeve. K vsakemu zahtevku lahko pripnemo tudi elektronsko zajet dokument, ki je osnova za naročilo.
Od vnosa naprej se s fizično obliko dokumenta več ne ukvarjamo, kar v delovnem procesu prihrani čas, saj dokument ne potuje več po podjetju v fizični obliki, ampak je v enem trenutku dostopen vsem pooblaščenim in povsod kjer imajo omogočen elektronski dostop. Po obdelovalčevem vnosu zahtevka gre ta v potrditev nadrejenemu. S potrditvijo se odpre pot pripravi naročilnice.
Proračunski uporabniki so pri svojem poslovanju dolžni izdajati naročilnice.
PRIPRAVA IN ODPREMA NAROČILNIC
Na podlagi vnesenih podatkov oziroma podatkov iz pogodbe in potrditve zahtevka v programu pripravimo naročilnico. Kot smo že zgoraj omenili, za pripravo naročilnice ne potrebujemo pogodbe v fizični obliki, saj smo vse potrebne podatke vnesli že ob vnosu naročila in se nam ob pripravi naročilnice sami izpolnijo, poleg tega pa imamo v vsakem trenutku možnost ogleda elektronsko zajetega dokumenta. Program Pergament nam omogoči hitro in natančno pripravo naročilnic, saj z avtomatičnim izpolnjevanjem že znanih podatkov in izločanjem odvečnih korakov doprinese k optimalnejšemu delovnemu procesu.
V programu je omogočeno direktno odpošiljanje elektronskih naročilnic po elektronski pošti, kar je še ena bistvena prednost, ki pohitri proces in zagotovi enostavno možnost brezpapirnega poslovanja tudi pri komunikaciji z dobavitelji. Brezpapirno poslovanje poleg nižanja stroškov in optimiziranja lastnega poslovanja doprinese tudi skupno korist okolju.
Oglejte si več o brezpapirnem poslovanju v sistemu Grad.
PREVERJANJE RAČUNOV – AVTOMATIZACIJA | MEČ
Poleg trajnostne politike in brezpapirnega poslovanja povezljivost naših programov omogoča optimizacijo procesov. Na podlagi povezave s programom Meč (evidenca prejetih faktur) se izvaja avtomatsko preverjanje skladnosti računov z naročilnicami (kreiranih v programu Pergament) ali s pogodbami (evidentiranih v programu Pergament), kar nam prihrani ogromno časa, ki bi ga porabili za ročno in vsakokratno preverjanje vsakega posameznega računa. Hkrati z nadzorom utemeljenosti računov, program avtomatsko predizpolni vse potrebne postavke za vnos računa oziroma jih porazdeli glede na stroškovno mesto, nosilec in stroškovnik ter že kontira prejeto fakturo po vnaprej določenih kontih. V programu Pergament pa se avtomatsko zaključijo pogodbe in naročilnice ob prevzemu obveznosti, na podlagi prejetega računa v programu Meč.
Program Meč je pripravljen v skladu z domačimi in tujimi računovodskimi ter davčnimi predpisi.
PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.