?

Upravnik

UPRAVLJANJE VEČSTANOVANJSKIH IN POSLOVNIH STAVB

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program UPRAVNIK - za enostavno upravljanje večstanovanjskih in poslovnih stavb.

ŽELIM PREDSTAVITEV

Upravnik

Omogoča:

  • razdelitev stroškov prejetih računov
  • razdelitev dodatnih stroškov
  • pripravo računov za lastnike ali najemnike enot
  • obračun rezervnega sklada
  • izpise obračunanih stroškov
  • izvoz podatkov in poročil v različnih formatih


    UPRAVLJANJE – PROGRAMSKA REŠITEV

    Upravljanje večstanovanjskih ali poslovnih stavb je na splošno poseben izziv. Njegova posebnost se še dodatno kaže v administrativnem vidiku, kjer lahko razvejanost administracije seže v nedogled. Ravno v takšnih situacijah je zanesljivost in celovitost programske podpore še kako pomembna.

    Zavedamo se posebnosti zgoraj omenjenega izziva v vsej njegovi razsežnosti, zato smo za ta namen razvili poseben program Upravnik – rešitev za enostavno upravljanje večstanovanjskih in poslovnih stavb, ki deluje izključno v povezavi s programoma Meč in Cekin. Program Upravnik avtomatizira in pohitri delo upravnika, hkrati pa poskrbi, da ne prihaja do spregledov, napak in drugih neželenih anomalij.

    V programu zbiramo in obračunavamo skupne, obratovalne in vzdrževalne stroške ter stroške upravljanja določene stavbe, vhoda ali dela stavbe. Na podlagi tega izvedemo razdelitev stroškov prejetih računov (iz programa Meč) po enotah glede na izbrani ključ delitve (lastništvo, enota, število oseb, površina,…) ali vnos in razdelitev drugih stroškov. Iz tega naprej sledi priprava računov za lastnike ali najemnike enot.

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.


    “Po trideset letih sodelovanja z več kot 500 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”


    OBVEZEN REZERVNI SKLAD

    Sredstva rezervnega sklada so skupno premoženje etažnih lastnikov, vodi pa jih upravnik ločeno na posebnem računu. Ko govorimo o skupnem premoženju, ki ga vodi nekdo tretji, se lahko strinjamo, da gre za zelo občutljivo in dokaj hitro nehvaležno situacijo, zato je pomembno, da se ravna previdno, transparentno in seveda skladno s pravom. Še kako je pomembno pri tem imeti pravo in zanesljivo programsko opremo za izvajanje teh operacij. Program Upravnik omogoča zanesljivo in zakonsko skladno izvajanje obračuna rezervnega sklada.

    Program Upravnik je pripravljen za uporabo v skladu z zakonodajo.


    EVIDENCA – SPREMLJANJE REALIZACIJE

    Program Upravnik omogoča vodenje evidence in izpise obračunanih stroškov po stroškovnih mestih (vhodih) in nosilcih (enotah) ter po solastnikih posameznih enot (partnerjih). Nadalje omogoča izpise za kontrolo obračunanih podatkov in izvoz podatkov oziroma poročil v TXT, TIF, PDF, XML ali XLS format in pošiljanja le-teh po elektronski pošti. Pomembna funkcionalnost te programske rešitve je, da omogoča spremljanje realizacije, predvsem pa plačilne discipline etažnih lastnikov oziroma najemnikov in skladno s tem tudi morebitnih obveščanj in pripravo opominov za neplačnike.


    CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI

    Tako kot večina ostalih Gradovih programov, tudi program Upravnik nudi celovitejšo uporabniško izkušnjo v povezavi z ostalimi moduli. Osnovne povezave za popolno delovanje so:

  • Cekin (izdani računi) – priprava računov za lastnike ali najemnike posameznih enot
  • Meč (evidenca prejetih faktur) – vnos prejetih računov za delitev stroškov med lastnike in najemnike posameznih enot
  • eUpravnik (spletni vpogled v račune in dokumente programa Upravnik) – spletni portal za obveščanje etažnih lastnikov, pregled računov in dokumentov ter zbrano komunikacijo
  • Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.


    PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI

    SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!

    • razdelitev stroškov prejetih računov po enotah glede na izbrani ključ delitve
    • vnos dodatnih stroškov in njihovo razdelitev po enotah
    • izpis obračunanih stroškov po stroškovnih mestih (vhodih) in nosilcih (enotah)
    • pripravo računov za lastnike ali najemnike enot
    • priprava in pošiljanje opominov za neplačnike (v povezavi s programom Cekin)
    • obračun rezervnega sklada
    • izpis stroškov po vhodih in/ali enotah
    • izpise za kontrolo obračunanih podatkov
    • izvoz podatkov in poročil v različnih formatih in pošiljanje le-teh po elektronski pošti
    • enostavna namestitev
    • vrhunska podpora uporabnikom

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
    Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali. 

Povezani programi:

Meč

Meč

EVIDENCA PREJETIH FAKTUR

Prejeti računi v programu MEČ postanejo priročna evidenca prejetih faktur z enostavno uporabo. Glavna prednost je elektronska likvidacija računov in knjiženje plačil, izmenjava podatkov z ebanko in glavno knjigo, z uporabo digitalnega podpisa. Povezljivi moduli: eMEČ, MEČ za podpisnike, KRALJICA, eBanka.

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

eUpravnik

eUpravnik

SPLETNI VPOGLED V RAČUNE IN UPRAVNIKOVE DOKUMENTE

namenjen izmenjavi podatkov med posameznim lastnikom nepremičninske enote in upravnikom večstanovanjskih ali poslovnih stavb. Z varnim spletnim vmesnikom, sta lastnikom omogočena dostop in obdelava vseh dokumentov in obveznosti, ki si jih izmenjujeta z upravnikom stavbe.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


+386 (0) 1/25 73 781
+386 (0) 1/25 73 688
info@grad.si
LinkedIn

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com