VODENJE OSNOVNIH SREDSTEV – OBRAČUN AMORTIZACIJE
Program Žezlo temelji na dveh ključnih funkcijah: natančni evidenci osnovnih sredstev ter izračunu amortizacije le-teh. Zagotavlja celovit vpogled v vse aktivnosti, spremembe statusov in lokacij posameznih sredstev. Omogoča preglednost nad zgodovino vsakega sredstva, od pridobitve do morebitnih nadgradenj ali drugih sprememb. Podatki o osnovnih sredstvih se lahko zajemajo in spremljajo glede na različne kriterije:
V registru osnovnih sredstev imamo možnost vnašanja slik in/ali dokumentov, povezanih z vsakim posameznim sredstvom, kot so naročilnice, računi, pogodbe, garancijski listi, skice in načrti. Ta pristop omogoča hitrejši in lažji dostop do pomembne dokumentacije, ki je zbrana na enem mestu in neposredno povezana z osnovnim sredstvom, na katerega se nanaša. To poskrbi za večjo preglednost, olajša upravljanje dokumentacije ter omogoča boljši nadzor nad ključnimi informacijami o posameznih sredstvih.
Za obračun amortizacije je na voljo vrsta prilagoditev, ki omogočajo prilagajanje registra glede na specifične potrebe posameznega uporabnika. Možnosti izvedbe obračuna segajo od globalnega – za celotno podjetje, do specifičnih nastavitev po organizacijskih enotah, kot so stroškovna mesta, stroškovniki, pa tudi po posameznih lokacijskih enotah, vključno z zgradbami, oddelki in enotami. Poleg rednega obračuna amortizacije, program omogoča tudi predračun amortizacije za določeno obdobje, kar pripomore pri načrtovanju in postavljanju smernic za amortizacijo. Na voljo je tudi možnost testiranja obračuna za izbrano osnovno sredstvo.
Obračuni se lahko izvajajo na več ravneh – na ravni posameznega osnovnega sredstva, skupin za amortizacijo ali na ravni celotnega podjetja. Uporabnik lahko prilagodi metodo obračuna – bodisi linearno, progresivno, degresivno ali funkcionalno. Ko gre za evidentiranje sprememb vrednosti osnovnih sredstev, je program prilagodljiv – omogoča enkratno ali skupinsko vnašanje prevrednotenj, kot so oslabitve, okrepitve ali odprave oslabitev, prilagojeno glede na potrebe posameznega uporabnika.
Poleg tega ima program vgrajeno funkcionalnost izbire načina razkritja osnovnih sredstev, ki lahko bodisi sledi zbirnemu ali detajlnemu pristopu, kar omogoča prilagodljivost programa glede na specifične zahteve posameznega uporabnika.
INVENTURNI LISTI IN POROČILA
S programom se samodejno generirajo inventurni listi, poročila o vseh nabavnih spremembah in ostalih modifikacijah, aktiviranjih, premikih ter izločitvah osnovnih sredstev. Poleg tega se pripravljajo obrazci za statistično analizo po različnih statističnih ključih, skupaj z uravnoteženim zapisom za glavno knjigo, ki se samodejno prenaša v Gradov program Kraljica (glavna knjiga). V primeru potrebe pa je mogoč tudi izvoz podatkov v ASCII ali drugačen format, ki omogoča prenos podatkov v glavno knjigo drugih ponudnikov. Ta funkcionalnost ne le olajša in avtomatizira postopke, ampak omogoča tudi brezhiben pretok informacij med različnimi programi za vodenje glavne knjige.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
Za najoptimalnejšo uporabniško izkušnjo predlagamo celovito rešitev vodenja osnovnih sredstev v povezavi s kompletom za izvedbo inventure:
Žezlo – Inventura – rešitev omogoča avtomatski popis osnovnih sredstev z ročnim čitalcem in črtnimi kodami. Vsi zbrani podatki se avtomatsko posodobijo z glavno bazo podatkov, kar v vsakem trenutku zagotavlja ažurno stanje osnovnih sredstev.
Komplet poleg programskih rešitev vsebuje tudi strojno opremo za izvedbo inventure. (Več…)
Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.
MSRP16 NAJEMI – DODATNI MODUL
MSRP16 Najemi je dodatni modul k programu Žezlo in je namenjen izračunu neto vrednosti najema (osnove za amortizacijo in s tem vnosa v poslovne knjige) ter pripravi temeljnice aktiviranja poslovnega najema, skladno z novim mednarodnim standardom MSRP16 Najemi. Modul med drugim omogoča:
Dodatni modul MSRP16 je pripravljen v skladu z Mednarodnim standardom računovodskega poročanja 16.
SKLADNO S PREDPISI
Vodenje evidence, obračuni in razkrivanja osnovnih sredstev so usklajeni s Slovenskimi računovodskimi standardi, Mednarodnimi računovodskimi standardi in standardi drugih držav. Skladno z MRS program Žezlo omogoča tudi obračun amortizacije po dnevih.
Program je pripravljen v skladu z veljavnimi predpisi in Slovenskimi računovodskimi standardi.
ANALIZA POSLOVANJA | RUBIN
Program Žezlo je povezljiv tudi s programom Rubin, kar omogoča neposreden in ažuren prenos relevantnih podatkov, enako kot tudi iz drugih programskih modulov iz sistema GRAD. Povezljivi program Rubin je poslovno-finančni direktorski informacijski sistem, ki omogoča neposredni vpogled v tekoče informacije, podatke in kazalnike, ki jih potrebujejo vodje oziroma direktorji, tako za vsakodnevne odločitve kot tudi za širši pogled nad dejanskim stanjem poslovanja. S programom Rubin sta analiza poslovanja in poslovno odločanje podprta z živimi informacijami in ažurnimi podatki.
FUNKCIONALNOSTI IN PREDNOSTI
Program je pisan v C# – programskem jeziku, ki vsebuje prednosti vseh najbolj razširjenih jezikov.
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.