?

Pisar

SPREMLJANJE EVIDENCE POSLANE IN DOSPELE POŠTE

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program PISAR - spremljanje evidence poslane in dospele pošte.

ŽELIM PREDSTAVITEV

Pisar

Omogoča:

  • vodenje evidence o prejeti pošti (naziv in naslov pošiljatelje, zadeva, skrbnik, vrsta pošte, stroškovno mesto in nosilec, stroškovnik, način dospetja)
  • direktno povezavo s prejeto ali poslano elektronsko pošto preko Microsoft Office Outlook
  • vodenje evidence o poslani pošti (naziv in naslov prejemnika, zadeva, skrbnik, osnova, vrsta pošiljke in način odpreme)
  • vodenje evidence poljubnih drugih nastavljivih evidenc (knjig, računov)

    • možnost vnosa poljubne  prve zaporedne številke pri odpiranju nove evidence
    • vnos podatkov iz skupnih šifrantov, kar pohitri in poenoti vnos
    • avtomatski izpis naslovnika (na nalepke ali kuverte)
    • avtomatski izpis podatkov  na predtiskan obrazec Povratnica
    • izpis dnevne oddajne knjige (obrazca z rekapitulacijo pošiljk za oddajo na pošto)
    • popis oddanih pošiljk za izbrano obdobje
    • izpis distribucijske liste (prejemnikom dospele pošte v podpis)
    • poljubno nastavitev  vsebine vnosa podatkov posameznega uporabnika (za vsako evidenco posebej)
    • nastavljiv šifrant znotraj posamezne evidence (lastni šifrant)
    • ogled in izpis poročil znotraj izbrane evidence po različnih kriterijih in pogojih
    • spremljanje poteka opravila, ki je vezan na dospelo/poslano pošto
    • prenos podatkov v arhiv ter možnost direktnega dostopa do arhivskih evidenc
    • možnost direktnega prenosa skeniranega računa s prilogami v program Meč (knjiga prejetih računov)
    • zajem slike (skeniranje) dokumentov in njihov ogled za prejeto in poslano pošto
    • direkten avtomatski prenos (vnos) računov v program Meč SQL
    • dodajanje prilog iz programa Meč SQL (prejete fakture) in  Cekin SQL (fakturiranje)
    • prevzem (slike) elektronske pošte iz programa Outlook v program Pisar SQL ali Meč SQL
    • uporabo programa ePisar, ki je namenjen brezpapirni distribuciji pošte zaposlenim
    • pošiljanje obvestil prejemnikom pošte
    • pregled neprebrane pošte.

    Modul ePISAR je namenjen brezpapirnemu razdeljevanju prejete pošte znotraj podjetja ali zavoda. Nadomešča dnevno papirno razdeljevanje prejete pošte zaposlenim z enostavnim dostopom do pošte preko ekranskega zaslona.

    Omogoča:

    • vsakodnevni elektronski  dostop do vse pripadajoče prebrane in neprebrane prejete pošte
    • poljuben pregled prejete pošte  po  datumu prejema,  pošiljatelju in zadevi
    • možnost, da prejemnik pošte svojim pooblaščenim sodelavcem omogoči  dodaten vpogled v  prejeto pošto.

    Zamudno dnevno razdeljevanje papirnih dokumentov po mizah zaposlenih tako ni več potrebno, obenem se izognete tudi možnosti, da bi pošta in njene informacije  bile dostopna drugim zaposlenim ali naključnim obiskovalcem.

    Dostava pošte v pregled preko ePisarja je ažurna, hitra in enostavna za vse prejemnike pošte.

    Zaposlenim omogoča nazoren vpogled tako

    • v optično shranjeno (skenirano) prejeto papirno pošto
    • vso pošto, ki je prispela v elektronski obliki
    • v priponke dokumentov.

Povezani programi:

ePisar

ePisar

BREZPAPIRNO REZDELJEVANJE PREJETE POŠTE

Spletni program, ki je namenjen brezpapirnem razdeljevanju prejete pošte.

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

Meč

Meč

EVIDENCA PREJETIH FAKTUR

Prejeti računi v programu MEČ postanejo priročna evidenca prejetih faktur z enostavno uporabo. Glavna prednost je elektronska likvidacija računov in knjiženje plačil, izmenjava podatkov z ebanko in glavno knjigo, z uporabo digitalnega podpisa. Povezljivi moduli: eMEČ, MEČ za podpisnike, KRALJICA, eBanka.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


t: +386 (0) 1/25 73 781
f: +386 (0) 1/25 73 688
e: info@grad.si

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com