SPREMLJANJE IN IZVAJANJE NAROČIL
Se soočate z vedno večjim številom naročilnic, zaradi katerih težko zagotavljate pravočasne odpreme in dobave? Dobavitelji pogosto zahtevajo natančne in popolne naročilnice za vsako posamezno naročilo, vi pa izgubljate dragocen čas z administrativnimi opravili? Morda nujno potrebujete dobavo, pa niste prepričani, pri katerem dobavitelju ste določen izdelek nazadnje naročili? Če izvajate ponavljajoča se naročila, pa bi želeli vsakič izbrati trenutno najugodnejšega ponudnika, a vas priprava povpraševanj upočasnjuje – potem je program GILDA prava rešitev za vas.
Zavedamo se, da je v trgovskih, distributerskih, proizvodnih in drugih podjetjih ključnega pomena, da so dobave in odpreme izvedene natančno, pravočasno in usklajeno. Prav zato smo razvili program GILDA – napreden informacijski sistem, ki celovito podpira procese naročanja in dobave. Program GILDA omogoča enostavno spremljanje naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter izhodnih naročil dobaviteljem (nabava). Program GILDA samodejno oblikuje potrebe po materialu glede na dejansko stanje zalog, rezervacije in naročila kupcev ali zahteve lastne proizvodnje – s čimer bistveno poenostavi upravljanje zalog in zagotovi popoln nadzor nad materialnim tokom podjetja.
V programu GILDA je mogoče izvesti celoten postopek od prejema naročila do priprave odpreme. Postopek se lahko začne s skrbnikovim vnosom prejetega naročila kupca ali z internim vnosom naročil posameznih uporabnikov (oddelkov, sektorjev …), ki sami vnesejo svoje zahteve v sistem. Skrbnik nato prejete zahteve obdela in pripravi odpremo. Ne glede na način vnosa naročila program GILDA samodejno pripravi predlog odpreme – z ustreznimi količinami, vrstnim redom in razporedom. Skrbnik lahko takšen predlog enostavno potrdi ali ga po potrebi še dodatno prilagodi. Če program GILDA na podlagi obstoječih zalog ne more pripraviti celotne odpreme, samodejno ustvari izhodno naročilo dobaviteljem za manjkajoči material ali pa pripravi nalog za proizvodnjo manjkajočih izdelkov.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
REZERVACIJE IN PLANIRANJE
Pri vnosu naročila program GILDA omogoča popoln nadzor nad razporejanjem prioritet. Uporabnik lahko določenega kupca postavi na prvo mesto v vrsti ali pa razpoložljive zaloge razdeli med več kupcev glede na delež, pomembnost ali drug izbran kriterij. Za distributerska podjetja program GILDA ponuja izjemno uporabno funkcionalnost – možnost, da že vnaprej razporedijo pričakovano dobavo posameznim naročnikom. Pri internem naročanju znotraj organizacije pa lahko vsak uporabnik ob oddaji naročila pregleda stanje zalog in takoj rezervira material, ki je na voljo, ali pa postavi rezervacijo za material, ki je v naročilu oziroma še v postopku dobave.
Program GILDA omogoča učinkovito planiranje odpreme po različnih kriterijih, kar podjetjem prinaša popoln pregled in nadzor nad procesom dobave. Njegove prednosti še posebej izstopajo v distributerskih podjetjih, kjer po začetni nastavitvi kriterijev – kot so ključ razporeditve dobave med naročnike ali minimalno zahtevane zaloge – sistem samodejno izvaja večino postopkov. S tem se delo skrbnikov bistveno poenostavi, njihovo posredovanje pa je potrebno le v izjemnih primerih, pri nestandardnih naročilih ali spremembah v odnosih s poslovnimi partnerji. Za proizvodna podjetja je program GILDA nepogrešljivo orodje, saj samodejno pripravlja predloge naročil glede na razpisane recepture in dejansko stanje zalog v skladišču. Stopnja avtomatizacije je visoka – program GILDA sam pripravi povpraševanja in naročilnice, kar podjetju omogoča hitrejše, bolj natančno in zanesljivo upravljanje celotnega nabavno-prodajnega procesa.
CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI
Program GILDA lahko deluje samostojno ali v povezavi z drugimi moduli znotraj celotnega informacijskega sistema. Tako kot večina drugih rešitev tudi program GILDA zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo, ko je povezan z ostalimi moduli, saj se podatki in procesi med seboj dopolnjujejo. Za popoln izkoristek potenciala programa GILDA priporočamo povezavo z izbranimi moduli glede na specifične potrebe uporabnika ali vključitev celotnega nabora povezanih programov za celovito in optimalno rešitev poslovnih procesov:
Program GILDA v povezavi s programom CEKIN omogoča popolno avtomatizacijo postopkov naročanja in obračunavanja. Sistem omogoča neposredno pretvorbo predračunov v naročila ter samodejno generiranje računov, kar bistveno skrajša čas obdelave in zmanjšuje možnost napak. Takšna povezava zagotavlja hitrejši, preglednejši in bolj zanesljiv potek celotnega prodajnega procesa.
Program GILDA v povezavi s programom TRDNJAVA omogoča popolnoma avtomatizirano upravljanje z dobavami. Sistem samodejno ustvarja dobavnice in prevzemnice ter omogoča natančno spremljanje izvedbe dobav po posameznih pogodbah. Takšna povezava zagotavlja večjo preglednost, zmanjšuje možnost napak in omogoča popoln nadzor nad izvajanjem pogodbenih obveznosti.
Program GILDA v povezavi s programom KOVAČ omogoča samodejno kreiranje proizvodnih nalogov za naročene izdelke. S tem se bistveno skrajša čas med prejetim naročilom in začetkom proizvodnje, obenem pa se zagotovi popolna sledljivost in usklajenost med prodajo, nabavo in proizvodnim procesom.
Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.
UPORABA V ZDRAVSTVU
Program GILDA se v praksi izkaže kot izjemno učinkovita rešitev tudi v zdravstvenih ustanovah, kjer omogoča pregledno in zanesljivo spremljanje naročil medicinskih materialov, zdravil in opreme. Znotraj sistema GRAD se elegantno povezuje z drugimi programi, kar omogoča popoln nadzor nad procesi naročanja, skladiščenja in odpreme. Na ta način zdravstvene ustanove dosegajo večjo sledljivost, optimizirano porabo zalog ter hitrejše odzivne čase pri oskrbi oddelkov, kar prispeva k boljši organiziranosti in varni oskrbi pacientov.
PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI
Program je pisan v C# – programskem jeziku, ki vsebuje prednosti vseh najbolj razširjenih jezikov.
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.