?

Gilda

SPREMLJANJE NAROČIL

ŽELIM PREDSTAVITEV

Program GILDA - naročila kupcev (prodaja), interna naročila (poraba) in naročila dobaviteljem (nabava).

ŽELIM PREDSTAVITEV

Gilda

Omogoča:

  • obdelavo naročil kupcev
  • potrditev naročila pred odpremo
  • kreiranje naročila iz predračuna (v povezavi s programom Cekin - fakturiranje)
  • avtomatsko formiranje vseh potreb po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje
  • planiranje odpreme materiala po različnih kriterijih
  • kreiranje dobavnice (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
  • pripravo povpraševanja iz potreb in naročil dobaviteljem
  • kreiranje naročilnic dobaviteljem
  • rezervacije materiala in vnos prioritete rezervacij
  • postopno spremljanje dobave materiala
  • spremljanje arhiva naročil kupcev/dobaviteljem


    SPREMLJANJE IN IZVAJANJE NAROČIL

    Se soočate z vedno večjim številom naročilnic, zaradi katerih težko zagotavljate pravočasne odpreme in dobave? Dobavitelji pogosto zahtevajo natančne in popolne naročilnice za vsako posamezno naročilo, vi pa izgubljate dragocen čas z administrativnimi opravili? Morda nujno potrebujete dobavo, pa niste prepričani, pri katerem dobavitelju ste določen izdelek nazadnje naročili? Če izvajate ponavljajoča se naročila, pa bi želeli vsakič izbrati trenutno najugodnejšega ponudnika, a vas priprava povpraševanj upočasnjuje – potem je program GILDA prava rešitev za vas.

    Zavedamo se, da je v trgovskih, distributerskih, proizvodnih in drugih podjetjih ključnega pomena, da so dobave in odpreme izvedene natančno, pravočasno in usklajeno. Prav zato smo razvili program GILDA – napreden informacijski sistem, ki celovito podpira procese naročanja in dobave. Program GILDA omogoča enostavno spremljanje naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter izhodnih naročil dobaviteljem (nabava). Program GILDA samodejno oblikuje potrebe po materialu glede na dejansko stanje zalog, rezervacije in naročila kupcev ali zahteve lastne proizvodnje – s čimer bistveno poenostavi upravljanje zalog in zagotovi popoln nadzor nad materialnim tokom podjetja.

    V programu GILDA je mogoče izvesti celoten postopek od prejema naročila do priprave odpreme. Postopek se lahko začne s skrbnikovim vnosom prejetega naročila kupca ali z internim vnosom naročil posameznih uporabnikov (oddelkov, sektorjev …), ki sami vnesejo svoje zahteve v sistem. Skrbnik nato prejete zahteve obdela in pripravi odpremo. Ne glede na način vnosa naročila program GILDA samodejno pripravi predlog odpreme – z ustreznimi količinami, vrstnim redom in razporedom. Skrbnik lahko takšen predlog enostavno potrdi ali ga po potrebi še dodatno prilagodi. Če program GILDA na podlagi obstoječih zalog ne more pripraviti celotne odpreme, samodejno ustvari izhodno naročilo dobaviteljem za manjkajoči material ali pa pripravi nalog za proizvodnjo manjkajočih izdelkov.

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.


    “Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”


    REZERVACIJE IN PLANIRANJE

    Pri vnosu naročila program GILDA omogoča popoln nadzor nad razporejanjem prioritet. Uporabnik lahko določenega kupca postavi na prvo mesto v vrsti ali pa razpoložljive zaloge razdeli med več kupcev glede na delež, pomembnost ali drug izbran kriterij. Za distributerska podjetja program GILDA ponuja izjemno uporabno funkcionalnost – možnost, da že vnaprej razporedijo pričakovano dobavo posameznim naročnikom. Pri internem naročanju znotraj organizacije pa lahko vsak uporabnik ob oddaji naročila pregleda stanje zalog in takoj rezervira material, ki je na voljo, ali pa postavi rezervacijo za material, ki je v naročilu oziroma še v postopku dobave.

    Program GILDA omogoča učinkovito planiranje odpreme po različnih kriterijih, kar podjetjem prinaša popoln pregled in nadzor nad procesom dobave. Njegove prednosti še posebej izstopajo v distributerskih podjetjih, kjer po začetni nastavitvi kriterijev – kot so ključ razporeditve dobave med naročnike ali minimalno zahtevane zaloge – sistem samodejno izvaja večino postopkov. S tem se delo skrbnikov bistveno poenostavi, njihovo posredovanje pa je potrebno le v izjemnih primerih, pri nestandardnih naročilih ali spremembah v odnosih s poslovnimi partnerji. Za proizvodna podjetja je program GILDA nepogrešljivo orodje, saj samodejno pripravlja predloge naročil glede na razpisane recepture in dejansko stanje zalog v skladišču. Stopnja avtomatizacije je visoka – program GILDA sam pripravi povpraševanja in naročilnice, kar podjetju omogoča hitrejše, bolj natančno in zanesljivo upravljanje celotnega nabavno-prodajnega procesa.


    CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI

    Program GILDA lahko deluje samostojno ali v povezavi z drugimi moduli znotraj celotnega informacijskega sistema. Tako kot večina drugih rešitev tudi program GILDA zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo, ko je povezan z ostalimi moduli, saj se podatki in procesi med seboj dopolnjujejo. Za popoln izkoristek potenciala programa GILDA priporočamo povezavo z izbranimi moduli glede na specifične potrebe uporabnika ali vključitev celotnega nabora povezanih programov za celovito in optimalno rešitev poslovnih procesov:

  • Cekin – izdani računi
  • Program GILDA v povezavi s programom CEKIN omogoča popolno avtomatizacijo postopkov naročanja in obračunavanja. Sistem omogoča neposredno pretvorbo predračunov v naročila ter samodejno generiranje računov, kar bistveno skrajša čas obdelave in zmanjšuje možnost napak. Takšna povezava zagotavlja hitrejši, preglednejši in bolj zanesljiv potek celotnega prodajnega procesa.

  • Trdnjava – skladiščno materialno poslovanje
  • Program GILDA v povezavi s programom TRDNJAVA omogoča popolnoma avtomatizirano upravljanje z dobavami. Sistem samodejno ustvarja dobavnice in prevzemnice ter omogoča natančno spremljanje izvedbe dobav po posameznih pogodbah. Takšna povezava zagotavlja večjo preglednost, zmanjšuje možnost napak in omogoča popoln nadzor nad izvajanjem pogodbenih obveznosti.

  • Kovač – vodenje proizvodnje
  • Program GILDA v povezavi s programom KOVAČ omogoča samodejno kreiranje proizvodnih nalogov za naročene izdelke. S tem se bistveno skrajša čas med prejetim naročilom in začetkom proizvodnje, obenem pa se zagotovi popolna sledljivost in usklajenost med prodajo, nabavo in proizvodnim procesom.

    Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.


    UPORABA V ZDRAVSTVU

    Program GILDA se v praksi izkaže kot izjemno učinkovita rešitev tudi v zdravstvenih ustanovah, kjer omogoča pregledno in zanesljivo spremljanje naročil medicinskih materialov, zdravil in opreme. Znotraj sistema GRAD se elegantno povezuje z drugimi programi, kar omogoča popoln nadzor nad procesi naročanja, skladiščenja in odpreme. Na ta način zdravstvene ustanove dosegajo večjo sledljivost, optimizirano porabo zalog ter hitrejše odzivne čase pri oskrbi oddelkov, kar prispeva k boljši organiziranosti in varni oskrbi pacientov.


    PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI

    Program je pisan v C# – programskem jeziku, ki vsebuje prednosti vseh najbolj razširjenih jezikov.
    SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!

    • obdelava naročil kupcev
    • potrditev naročila pred odpremo
    • planiranje odpreme materiala po različnih kriterijih
    • kreiranje dobavnice (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
    • kreiranje naročila iz predračuna (v povezavi s programom Cekin – fakturiranje)
    • priprava podatkov  za  avtomatsko kreiranje računa (v povezavi s programom Cekin – fakturiranje)
    • analiza vhodnih naročil
    • pregled povpraševanja
    • prevzem podatkov za vhodno naročilo iz tekstovne datoteke s posebnim formatom
    • spremljanje arhiva naročil kupcev (pregled dobavljenega materiala)
    • obdelava naročil kupcem
    • priprava povpraševanja (po manjkajočem materialu) pri različnih dobaviteljih
    • priprava naročilnice za manjkajoči material
    • kreiranje prevzemnice in spremljanje dobave po pogodbah (v povezavi s programom Trdnjava – vodenje zalog materiala)
    • spremljanje prevzema naročenega materiala od dobaviteljev
    • evidentiranje dobaviteljev za vsak material
    • izpis primerjave naročenega in že dobavljenega materiala
    • izpis vseh naročil dobaviteljem znotraj določenega obdobja
    • zapis naročilnice v poseben tekstovni format
    • avtomatsko formiranje vseh potreb po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje
    • spremljanje arhiva naročil dobaviteljem (pregled prevzetega materiala)
    • rezervacije materiala in vnos prioritete rezervacij
    • dodajanje elektronskih prilog (npr. pogodba, xls tabela, skenirana naročilnica)
    • priprava poročil (nerealizirana naročila, manjkajoči materiali, neresni kupci)

    Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
    Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali. 

Povezani programi:

Kovač

Kovač

CELOVITO IN VITKO VODENJE PROIZVODNJE

Namenjen razpisu, vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje. Deluje v povezavi s programom Trdnjava (vodenje zalog materiala).

Cekin

Cekin

PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE

Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.

Trdnjava

Trdnjava

SKLADIŠČNO MATERIALNO POSLOVANJE

Namenjen podpori skladiščno materialnemu poslovanju.

eGilda

eGilda

SPLETNO NAROČANJE IZDELKOV

Spletni program, ki je namenjen elektronskemu naročanju izdelkov.

Konkurenčne prednosti

Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.

Enostavna uporaba

Enostavna uporaba

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

VRHUNSKA PODPORA UPORABNIKOM

30 letna tradicija

30 letna tradicija

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Certifikat kakovosti ISO 9001: 2015

Ažurne nadgradnje

Ažurne nadgradnje

Prilagojeno uporabniku

Prilagojeno uporabniku

Naše reference

Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.

"Res ste presenetljivi. Še en dokaz več, da smo se pred leti pravilno odločili, ko smo izbrali vaše programe."

Občina Šoštanj

"Pohvale celotni ekipi. Vedno izčrpne in hitre informacije ter težnja k odpravi težav."

Občina Slovenska Bistrica

"Sodelovanje z ljudmi, ki v sebi nosijo toliko integritete, poštenosti in odgovornosti je čista nadgradnja običajnih poslovnih vezi."

Avtoservis Strašek d.o.o.

"Pohvale za najboljšo odzivnost in pomoč programerjev."

Občina Tabor

"Naše sodelovanje temelji na etičnosti, podpori in vzajemni koristi. Z vašo pomočjo bomo dosegli zadane cilje in hkrati dokazali drugim, da sistem vrednost vašega podjetja predstavlja most med vami in nami."

Vrtec Metlika

Kontaktirajte nas

Grad, računalniški programi in inženiring d.d.
Tržaška cesta 261
1000 Ljubljana, Slovenija


+386 (0) 1/25 73 781
info@grad.si
LinkedIn

Copyright © GRAD d.d. 2017 | Piškotki | Splošni pogoji

Dizajn & Izvedba: Erpium.com