SPREMLJANJE IN IZVAJANJE NAROČIL
Soočate se z veliko količino prejetih naročilnic in s težavo uspevate pripravljati odpreme ali morda celo zamujate z dobavo? Ali pa vaši dobavitelji želijo za vsako posamezno naročilo pisno in popolno naročilnico? Nujno potrebujete dobavo, vendar niste prepričani, pri katerem dobavitelju ste to do sedaj naročali? Izvajate periodična naročila in želite si vsakič naročiti pri trenutno najugodnejšemu dobavitelju, pripravljanje povpraševanj pa je zamudno?
Zavedamo se teh vsakodnevnih vprašanj v trgovskih, distributerskih, proizvodnih ali drugačnih podjetjih, v katerih je izjemno pomembna časovno in blagovno natančna in usklajena odprema ali dobava. Za ta namen smo razvili Program Gilda – informacijski podporni sistem, ki poenostavi spremljanje naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter spremljanje izhodnih naročil dobaviteljem (nabava), saj avtomatsko formira vse potrebe po materialu glede na stanje zalog, rezervacij materiala in potreb iz naročil kupcev ali lastne proizvodnje.
V programu Gilda izpeljemo celoten postopek, ki se lahko začne s skrbnikovim vnosom prejetega naročila kupca ali z internim vnosom naročil posameznih uporabnikov (oddelki, sektorji…), ki sami vnesejo svoje zahteve v program, skrbnik pa zahteve obdela in pripravi odpremo. Ne glede na način vnosa naročila, nam program sam pripravi predlog odpreme (količine, vrstni red…), skrbnik pa lahko takšno predpripravljeno odpremo potrdi ali jo še dodatno prilagodi pred potrditvijo. V primeru, da program na podlagi obstoječih zalog ne more pripraviti odpreme, avtomatično kreira izhodno naročilo dobaviteljem za manjkajoči material oziroma pripravi nalog za proizvodnjo manjkajočih izdelkov.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po več kot petintridesetih letih sodelovanja z več kot 1000 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
REZERVACIJE IN PLANIRANJE
Pri vnosu naročila, lahko ročno postavljamo prioritete, na način, da določenega kupca postavimo kot prvega v vrsto, ali pa zaloge, ki so na voljo, razporedimo večim kupcem po deležu ali nekem drugem ključu. Program omogoča za distributerska podjetja nepogrešljivo funkcijo, tj. da lahko pričakovano dobavo že vnaprej razporedijo svojim naročnikom. Pri internem naročanju znotraj iste organizacije lahko že posamezni uporabnik ob naročilu preveri obstoječe zaloge in rezervira material, ki je na zalogi, ali postavi rezervacijo na material, ki bo šele naročen oziroma je že naročen, vendar še ni dobavljen.
Program nam omogoča planiranje odpreme po različnih kriterijih. Prednosti programa Gilda so izjemnega pomena v distributerskih podjetjih, saj po začetni nastavitvi kriterijev, kot so npr. ključ razporeditve dobave med naročnike in minimalno zahtevane zaloge, poenostavijo in avtomatizirajo proces do te mere, da je poseg skrbnika potreben zgolj pri izjemnih situacijah, nestandardnih naročilih ali sprememb v odnosu s poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa gre za nujno orodje v proizvodnih podjetjih, saj program sam pripravlja predlagana naročila glede na razpisane recepture in obstoječe zaloge v skladišču. Program je do te mere avtomatiziran, da samodejno pripravi povpraševanja in naročilnice.
CELOVITA REŠITEV – POVEZANI MODULI
Program Gilda lahko deluje samostojno ali v povezavi z ostalimi Gradovimi moduli. Tako kot večina ostalih Gradovih programov, tudi program Gilda nudi celovitejšo uporabniško izkušnjo v povezavi z ostalimi moduli. Za popoln izkoristek potenciala programa Gilda predlagamo povezave z naslednjimi programi, glede na specifično potrebo uporabnika ali celoten obseg povezanih programov za popolno rešitev:
Oglejte si tudi vse ostale Gradove programske rešitve, ki se preprosto povezujejo med seboj.
PREDNOSTI IN FUNKCIONALNOSTI
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.