EVIDENCA PRISOTNOSTI ZAPOSLENIH – VSI OBRAČUNI Z ENIM KLIKOM
Za vsakega delodajalca je vodenje evidence delovnega časa zakonsko obvezujoče. Vendar, kakšno rešitev izbrati in na kakšen način čimbolj zmanjšati možnosti zlorabe? Morda ste do sedaj vodili evidence prisotnosti zaposlenih ročno ali pa želite obstoječo rešitev zgolj nadgraditi ali zamenjati. To je težka naloga, ki jo v podjetju Grad dobro razumemo in naši strokovnjaki vam bodo korektno svetovali. Olajšajte si delo in povečajte dodano vrednost podjetja z Gradovimi lokalnimi in spletnimi rešitvami.
*Zakonsko zahtevo o vodenju evidenc prisotnosti zaposlenih urejata Zakon o delovnih razmerjih in Zakon o evidencah na področju socialne varnosti.
Za vodenje evidence delovnega časa zaposlenih predlagamo program Tempus, ki je odlična rešitev za natančno spremljanje prisotnosti zaposlenih, tako v manjših kot tudi v večjih organizacijah, kjer je prisotnost zaposlenih urejena s kolektivno pogodbo in različnimi pravilniki o delovnem času. V prvi vrsti omogoča beleženje prihodov, odhodov in odmorov. S predhodno določitvijo urnikov, urnih postavk in ostalih podatkov skladnih s pravilniki podjetja, program sam opozarja na morebitne nepravilnosti in potrebne popravke. Vnašanje urnikov in povezanih podatkov v program je zelo enostavno in uporabniku prijazno, tako, da ni potrebe po programerskem poseganju. Vsi podatki se lahko vnašajo, popravljalo ali brišejo posamezno ali v paketu.
Program Tempus vodi evidenco sklada ur in nadur, pri tem pa je možen avtomatski preračun prekomernih rednih ur v nadure ali pa dodajanje odvečnih rednih ur na sklad. In seveda obratno: mogoč je tudi avtomatski prevzem ur s sklada v primeru premajhnega števila mesečnih ur ali avtomatsko dodajanje nadur v redne ure s faktorjem. Poleg tega se izjemno enostavno in hitro ustvari obračun posameznih postavk po stroškovnih mestih, stroškovnih nosilcih, dodatnem šifrantu ali kombinaciji le-teh.
Poleg evidentiranja je program funkcionalno prilagojen za izvajanje pregledov in analiz. S hitrimi ukazi pripravi izpise posameznih urnih postavk, podatkov o prevozu in prehrani, preglede in izpise arhiva ur ali arhiva sklada. V povezavi z nekaterimi drugimi Gradovimi moduli program Tempus omogoča še več možnosti v zvezi odobravanjem odsotnosti, službenih poti, dopustov ter obračunom in izplačilom plač, kar je predstavljeno v nadaljevanju.
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
“Po trideset letih sodelovanja z več kot 500 zadovoljnimi strankami, so naše programske rešitve zanesljive in prilagojene potrebam uporabnikov. Vrhunska podpora uporabnikom je naša največja prednost, ki jo stranke rade izpostavijo. Vse Gradove rešitve so redno usklajene z veljavno zakonodajo.”
SESTAVA REŠITVE PO MERI – CELOVITA EVIDENCA PRISOTNOSTI ZAPOSLENIH
Vsak Gradov program je samostojni modul, ki nosi po eno osnovno funkcionalnost. Izbira modula naj bo odvisna od funkcionalnosti, ki jih podjetje želi vključiti v že obstoječ informacijski sistem. Število izbranih modulov je odvisno od želenih funkcionalnosti in stroškov rešitve.
Poleg osnovne evidence prisotnosti zaposlenih se naše stranke največkrat odločijo tudi za registrator oziroma čitalec prisotnost iTempus, ki evidenco prisotnosti spremeni v celovito registracijsko postajo za brezskrbno in pravilno beleženje delovnega časa, kar omogoči popolno digitalizacijo evidence delovnega časa zaposlenih, opravljenih nadur, službenih izhodov itd.
Za celovito sistemsko delovanje: od registracije prisotnosti, odobravanja odsotnosti, službenih poti, dopustov do obračuna in izplačila plač, svetujemo uporabo povezljivih Gradovih programskih modulov. Celovita sistemska rešitev predstavlja več povezljivih programskih modulov:
1.OSNOVNA EVIDENCA in REGISTRACIJA PRISOTNOSTI: TEMPUS in iTEMPUS – Evidenca prisotnosti in čitalec prisotnosti
2. POPOLNA INTEGRACIJA: celovita sistemska rešitev s 5 moduli in čitalcem
Naši strokovnjaki z veseljem prisluhnejo vsakemu podjetju in pomagajo pri sestavi idealne rešitve, ki bo v najvišji meri prilagojena potrebam konkretnega uporabnika. Z izbiro posameznih modulov si lahko sestavite rešitev po vaši meri ali pa se odločite za celovito sistemsko rešitev.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV – GDPR
Program Tempus in ostali programi podjetja Grad so pripravljeni v skladu s slovensko zakonodajo, ki ureja področje varovanja osebnih podatkov, in z novimi enotnimi pravili za varstvo osebnih podatkov v EU, ki jih določa Splošna uredba Evropske unije o varstvu podatkov.
Gradovi programi so pripravljeni na varovanje osebnih podatkov po ZVOP-1 in GDPR!
FUNKCIONALNOSTI in PREDNOSTI
SQL baza omogoča večjo varnost vaših podatkov pred trenutno znanimi izsiljevalskimi in ostalimi računalniškimi virusi!
Naročite se na brezplačno predstavitev rešitve na 01 25 73 781 ali info@grad.si.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem prisluhnili in korektno svetovali.
Programske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.