Programske rešitve Grad d.d. delujejo medsebojno usklajeno in jih je možno preprosto povezovati med seboj.
EVIDENCA PREJETIH RAČUNOV
Evidenca prejetih računov. Sistem z naprednimi funkcijami obveščanja, kontiranja, samodejnega knjiženje plačil ter elektronska likvidacija.
PREBERI VEČ
EVIDENCA DELOVNEGA ČASA
Program TEMPUS – elektronska evidenca prisotnosti zaposlenih z možnostjo registracije delovnega časa s čitalcem. Evidenca delovnega časa je povezljiva s sistemi za obračun plač, potnih nalogov in kadrovsko evidenco.
PREBERI VEČ
GLAVNA KNJIGA S SALDAKONTI
Osrednji Gradov program za vodenje glavne knjige v domači in tuji valuti je Kraljica. Glavna knjiga s saldakonti je skladna z veljavno zakonodajo in Slovenskimi računovodskimi standardi. Njene prednosti so: povezljivost in ažurna izmenjava podatkov z ostalimi računovodskimi moduli, večja varnost podatkov, enostavna uporaba in vrhunska podpora uporabnikom.
PREBERI VEČ
PRIPRAVA IN OBRAČUN PLAČ
Program VITEZ je idealen za enostaven in zakonsko skladen obračun plač. Omogoča tudi dodatna izplačila, izplačilo regresa. Izplačilo plač, akontacija dohodnine, oddaja REK obrazcev FURS in povezava z eBanko niso bile še nikoli tako enostavne! Rešitev je namenjena gospodarstvu in javnemu sektorju z višjo varnostjo in upošteva varovanje osebnih podatkov po ZVOP in GDPR.
PREBERI VEČ
MOBILNA REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA
Mobilna registracija delovnega časa – spletna rešitev za beleženje prihodov, odhodov, odmorov in podobno s pametnim telefonom.
PREBERI VEČ
OBRAČUN POTNIH NALOGOV
Hiter in enostaven obračun potnih nalogov z neposrednim obračunom dnevnic. Prihranek pri administrativnem delu in času.
PREBERI VEČ
PRIPRAVA IN OBDELAVA IZDANIH RAČUNOV - FAKTURIRANJE
Izdani računi in ostali dokumenti s programom CEKIN so varno shranjeni v urejeni elektronski evidenci. Omogoča: davčno potrjevanje računov skladno z zakonodajo (davčna blagajna), paketno izstavljanje računov, eRačunov in popolno obdelavo vseh izdanih dokumentov. Idealno povezljivo z moduloma: CEKIN za podpisnike in eCEKIN.
PREBERI VEČ
BOLNIŠKI LISTI IN REFUNDACIJE
Elektronski prevzem bolniških listov z eBOL in oddaja zahtevkov za povračilo nadomestila plače na eNDM.
PREBERI VEČ
SPREMLJANJE POSLANE IN DOSPELE POŠTE
Omogoča spremljanje poslane in dospele pošte s pregledno elektronsko hrambo komunikacije ter avtomatično pripravo oddajne knjige in popisa prejetih pošiljk.
PREBERI VEČ
NAROČILNICE IN SPREMLJANJE STRANK
Namenjen spremljanju odnosa s strankami (CRM) in realizacije naročilnic ter pogodb v gospodarskih družbah in javnem sektorju.
PREBERI VEČ
EVIDENTIRANJE TURISTIČNE IN PROMOCIJSKE TAKSE
Program občinam omogoča evidentiranje terjatev iz naslova turistične in promocijske takse.
PREBERI VEČ
Množični zajem elektronskih dokumentov in prenos v trajni arhiv
Množični zajem finančnih in računovodskih dokumentov, za trajno elektronsko arhiviranje dokumentov, skladno z zahtevami Arhiva RS. Omogočena je povezljivost s certificiranimi ponudniki trajne hrambe dokumentov in tako omogoča zakonsko skladno arhiviranje elektronskih dokumentov. Trenutno je podprto arhiviranje podatkov iz Gradovih programov: MEČ, CEKIN, VITEZ, KRALJICA.
PREBERI VEČ
POPIS ZALOG MATERIALA IN INVENTURA SKLADIŠČA
Čitalec za izvedbo inventure deluje v povezavi s programom za vodenje zalog materiala – TRDNJAVA. Inventura in popis zalog materiala v skladiščih s priročnim čitalcem črtne kode in tablico, je hitra in enostavna. Črtna koda omogoča natančno beleženje in usklajevanje zalog materiala. Pri nas lahko naročite tudi izdelavo nalepk s črtno kodo. Prihranite čas in stroške z rešitvijo TRDNJAVA-INVENTURA.
PREBERI VEČ
SKLADIŠČNO MATERIALNO POSLOVANJE
Namenjen podpori skladiščno materialnemu poslovanju.
PREBERI VEČ
SPLETNI PREGLED DOKUMENTOV GLAVNE KNJIGE IN SALDAKONTOV
Spletni program, ki je namenjen pregledu dokumentov glavne knjige in saldakontov.
PREBERI VEČ
SPLETNO LIKVIDIRANJE PREJETIH DOKUMENTOV
Spletni program, ki je namenjen likvidiranju dokumentov.
PREBERI VEČ
SPLETNA OBDELAVA IZHODNIH DOKUMENTOV
Spletni program, ki je namenjen potrjevanju izhodnih dokumentov.
PREBERI VEČ
EVIDENCA IN OBRAČUN REGISTRA OSNOVNIH SREDSTEV
Obračun in register osnovnih sredstev v programu ŽEZLO omogoča natančno vodenje osnovnih sredstev podjetja skladno s Slovenskimi računovodskimi standardi. Prednosti: ažurna izmenjava podatkov z glavno knjigo (Kraljica) in možnost posebne dodatne licence ŽEZLO-Inventura, ki omogoča avtomatski popis osnovnih sredstev s čitalcem in črtno kodo.
PREBERI VEČ
VODENJE KADROVSKE EVIDENCE
Boljša organiziranost dela, urejene kadrovske evidence, hitro in enostavno do informacij o zaposlenem ter varovanje osebnih podatkov. Program Oproda zagotavlja kvalitetno in učinkovito informacijsko podporo kadrovski službi pri vsakdanjih opravilih. S preprosto rešitvijo do takojšnjih rezultatov.
PREBERI VEČ
REGISTRATOR DELOVNEGA ČASA
Registrator prisotnosti zaposlenega je elektronska rešitev, namenjena registraciji prihodov in odhodov posameznika. S takojšnjim vpogledom v stanje ur. Vsi dogodki, zabeleženi na registratorju delovnega časa se samodejno prenesejo v program Tempus.
PREBERI VEČ
OBRAČUN IN IZPLAČILO POGODBENEGA ALI HONORARNEGA DELA
Program Mušketir – obračun in izplačilo za pogodbeno ali honorarno delo zunanjim sodelavcem (avtorski honorar, podjemna pogodba, študentsko delo, štipendije) in drugih izplačil (dividend, sejnin, najemnin, nagrad …).
PREBERI VEČ
PLANIRANJE IN PRIPRAVA BILANC
Namenjen planiranju in pripravi različnih bilanc (bilance uspeha, stanja in razporeditev rezultatov) ter proračunskim uporabnikom za pripravo poročil o porabi sredstev.
PREBERI VEČ
SPREMLJANJE NAROČIL
Namenjen spremljanju vhodnih naročil kupcev (prodaja), internih naročil (poraba) ter spremljanju izhodnih naročil dobaviteljem (nabava).
PREBERI VEČ
SPLETNO NAROČANJE IZDELKOV
Spletni program, ki je namenjen elektronskemu naročanju izdelkov.
PREBERI VEČ
CELOVITO IN VITKO VODENJE PROIZVODNJE
Namenjen razpisu, vodenju, planiranju in spremljanju proizvodnje. Deluje v povezavi s programom Trdnjava (vodenje zalog materiala).
PREBERI VEČ
VODENJE IN OBRAČUN PREMIJ DODATNEGA POKOJNINSKEGA ZAVAROVANJA
namenjen vodenju in obračunu premij prostovoljnega, kolektivnega in obveznega dodatnega pokojninskega zavarovanja v zasebnem in javnem sektorju.
PREBERI VEČ
EVIDENCA IN VODENJE BLAGAJNIŠKEGA POSLOVANJA
Blagajniško poslovanje – vodenje in evidenca pri plačilu z gotovino, plačilnimi karticami ali čeki ter dvigu gotovine.
PREBERI VEČ
ANALIZA POSLOVANJA IN PODPORA POSLOVNEMU ODLOČANJU
Namenjen analizi poslovanja in podpori poslovnemu odločanju vodstvenih delavcev oziroma direktorjev.
PREBERI VEČ
OBRAČUN ZAMUDNIH OBRESTI
Namenjen obračunu zamudnih obresti ali kontroli prejetih obračunov obresti.
PREBERI VEČ
BREZPAPIRNO REZDELJEVANJE PREJETE POŠTE
Spletni program, ki je namenjen brezpapirnem razdeljevanju prejete pošte.
PREBERI VEČ
OBRAČUN OSKRBNIN, PREHRANE IN OSTALIH OBVEZNOSTI
Namenjen zaračunavanju oskrbnin v vrtcih in prehrane ter drugih obveznosti v šolah in javnih domovih. Deluje le v povezavi s programom Cekin (fakturiranje).
PREBERI VEČ
OBRAČUN KOMUNALNIH STORITEV
Obračun vodarine, kanalščine, odvoza odpadkov, grobnine in drugih komunalnih storitev. Deluje v povezavi s programom Cekin.
PREBERI VEČ
ZAHTEVKI IN ODOBRITVE | REGISTRACIJA PRISOTNOSTI | VROČANJE
Spletni program, ki mogoča vnos in odobritev odsotnosti preko transparentnega koledarskega pregleda za dopuste, službene poti, izredne odsotnosti in podobno. Omogoča tudi spletno registracijo prisotnosti za delo od doma ter vročanje dokumentov zaposlenim.
PREBERI VEČ
UPRAVLJANJE VEČSTANOVANJSKIH IN POSLOVNIH STAVB
Namenjen upraviteljem večstanovanjskih in poslovnih stavb. Idealna rešitev za upravljanje in vzdrževanje nepremičnin za delitev stroškov po enotah, rezervni sklad, elektronsko pošiljanje podatkov. Deluje v povezavi s programoma Meč (prejete fakture) in Cekin (izdane fakture).
PREBERI VEČ
SPLETNI VPOGLED V RAČUNE IN UPRAVNIKOVE DOKUMENTE
namenjen izmenjavi podatkov med posameznim lastnikom nepremičninske enote in upravnikom večstanovanjskih ali poslovnih stavb. Z varnim spletnim vmesnikom, sta lastnikom omogočena dostop in obdelava vseh dokumentov in obveznosti, ki si jih izmenjujeta z upravnikom stavbe.
PREBERI VEČ
EVIDENCA DOKUMENTARNEGA GRADIVA V JAVNEM SEKTORJU
Evidenca dokumentarnega gradiva v javnem sektorju zagotavlja skladnost z Uredbo o upravnem poslovanju. Olajšano iskanje dokumentov, hitre statistike, natančen vpogled, napreden sistem upravljanja dostopov različnih uporabnikov.
PREBERI VEČ
VODENJE SALDAKONTOV NA SODIŠČIH
Nepogrešljiv program za vodenje saldakontov na sodiščih. Podprti saldakonti, ki jih lahko vodite: kazni, depoziti, sodni izvršitelji, čarovnik poročil omogoča enostaven pogled kompleksnih podatkov.
PREBERI VEČ
POPIS OSNOVNIH SREDSTEV S ČRTNO KODO IN ČITALCEM
Programska rešitev s čitalcem ŽEZLO-INVENTURA predstavlja dodatno licenco programa ŽEZLO – register osnovnih sredstev. Z dodatno licenco Žezlo-Inventura je omogočen avtomatski popis osnovnih sredstev z ročnim čitalcem in črtnimi kodami. Vsi zbrani podatki s terena, se avtomatsko posodobijo z glavno bazo podatkov in tako zagotavlja ažurno stanje osnovnih sredstev v vsakem trenutku.
PREBERI VEČ
EVIDENCA SKRBNIKOV OSNOVNIH SREDSTEV
Evidenca osnovnih sredstev za skrbnike. Omogoča reverz, prenos inventarnih številk po lokaciji in skrbniku, avtomatska določitev stroškovnega mesta in šifrant osnovnih sredstev.
PREBERI VEČ
EVIDENCA SEJ KOMISIJ ORGANOV UPRAVLJANJA
Urejanje evidence različnih komisij organov upravljanja, obračun za izplačilo sejnin, povezava s programom za izplačilo honorarjev zunanjim sodelavcem.
PREBERI VEČProgramske rešitve za vodenje podjetij razvijamo že več kot 30 let. Uporablja jih več kot 500 pravnih oseb v Sloveniji in preko 70 v tujini. Velika in mala podjetja, državne institucije, zavodi, računovodski servisi in mnogo drugih sestavlja našo široko paleto kupcev.
Gradove programe za Windows okolje trenutno uporablja preko 500 pravnih oseb.
Podrobnejšo listo uporabnikov lahko naročite po elektronski pošti info@grad.si oziroma pokličete po telefonu:
01/2573 781.